Sinterklaasjournaal genot is het allerbeste wat de Nederlandse televisie ooit heeft voortgebracht.quote:
Gvd snap m nu pasquote:Op woensdag 12 november 2025 20:13 schreef Szura het volgende:
Je mag zeker niet hopen dat Maurice de Zeehond verzuipt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het slechtste treinstation van Nederland. Een keer op een winteravond daar moeten overstappen. Surrealistisch..quote:Op woensdag 12 november 2025 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat hele dorp verhuizen naar de oostkant van station Lage Zwaluwe. Dat is volgens mij nu nog de meest mistroostige plek van Nederland.
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:33 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie de nieuwe serie Pluribus al gezien van Vince Gilligan?
Speciaal voor RRDie staat wel op het lijstje om te gaan kijken, via welke aanbieder kan dat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apple TV dus ik moest een beetje creatief zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die staat wel op het lijstje om te gaan kijken, via welke aanbieder kan dat eigenlijk?
Ah, jammer.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Apple TV dus ik moest een beetje creatief zijn
quote:Op woensdag 12 november 2025 20:33 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie de nieuwe serie Pluribus al gezien van Vince Gilligan?
Speciaal voor RREerste twee afleveringen zijn wel klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ook positief verrast en mijn verwachtingen waren al best hoog.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerste twee afleveringen zijn wel klasse
Wellicht kan iemand Netanyahu bellen met de mededeling dat er in Moerdijk ook Hamas-infrastructuur te vinden is?quote:Uit satellietbeelden, onderzocht en geverifieerd door de BBC, blijkt dat Israël in de weken sinds het ingaan van het bestand hele woonwijken met de grond gelijk heeft gemaakt. Israël beweert dat het om Hamas-infrastructuur gaat.
Die Nederlander was bij Lubach vanavondquote:Op woensdag 12 november 2025 22:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerste twee afleveringen zijn wel klasse
Neem dan gelijk Almere mee.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wellicht kan iemand Netanyahu bellen met de mededeling dat er in Moerdijk ook Hamas-infrastructuur te vinden is?
Heb je Severance en Slow Horses al gezien? Zo nee, zou ik linea recta een Apple Tv abonnement nemen, wat een series. Pluribus moet ik nog aan beginnen.quote:
Die gaan dan op het lijstje, klinkt goed.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je Severance en Slow Horses al gezien? Zo nee, zou ik linea recta een Apple Tv abonnement nemen, wat een series. Pluribus moet ik nog aan beginnen.
Oberhauptbahnstürmfuhrer J. Eerdmansquote:Rechts stemmen is mainstream.
quote:Hans Wijers, de net benoemde informateur namens D66, heeft op verkiezingsavond publiekelijk een persoonlijke voorkeur uitgesproken voor een breed gesteund middenkabinet, in plaats van een coalitie met het radicaalrechtse JA21.
Verder noemde Wijers VVD-leider Dilan Yesilgöz bij deze gelegenheid een leugenaar. Ook zei hij dat hij baalt dat de kiezer de VVD niet harder heeft afgestraft voor deze kabinetsperiode.
Goede verkenning als dat de belangrijkste conclusie is.quote:Best voorbereide land
"Er zitten vijf dagen tussen het mountainbiken en de wegwedstrijden", ziet technisch directeur Wilbert Broekhuizen van de KNWU. "Dus een combinatie is mogelijk voor Puck en Mathieu, zo kijken we er wel naar. En voor Lorena is een combinatie tussen de wegwedstrijd en de baan mogelijk."
Het voelt als een nog wel heel verre stip aan de horizon, de Olympische Spelen van Los Angeles in 2028. Maar voor NOC*NSF zijn de voorbereidingen al begonnen. De sportkoepel reisde vorige maand al naar de Amerikaanse westkust.
"We willen het best voorbereide land ter wereld zijn", legt Broekhuizen uit. Hij was één van de ruim dertig Nederlandse coaches en personeelsleden van NOC*NSF die begin oktober op verkenning gingen.
De belangrijkste conclusie: "De reis ernaartoe duurt elf uur en het is een tijdsverschil van negen uur. Dat is best fors. Dan wil je als sporter op tijd ter plekke zijn."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |