Ik krijg er ook een hoge bloeddruk vanquote:
Ja en hij moet daar echt wel een beetje mee oppassen, gelukkig is ie nog jong en zal hij er denk ik niets aan overhouden, misschien wat nachtmerries.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een beetje spanning ok, maar zo veel. Sneu is wel voor hem ja
Wat zou er niet goed gaan dan? Wellicht weet Jan het nummer wel en pakt op bepaalde volgorde.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Vertrouw dat finalespel voor geen meter.
Het is allemaal een complotquote:Op woensdag 12 november 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
Vertrouw dat finalespel voor geen meter.
Kan niet meer, ze had maar 1 code en die was onjuist.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zou wat zijn als Mercedes wint
Jaquote:Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze had maar 1 code en die was onjuist.
Oeps, heb ik een beetje gespoilerd. Altijd oppassen als je niet live mee kan kijken of kijkt. Dit weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O nee nvm kon niet meer (ik kijk met vertraging)
Maakt niet uit, ik lees mee hier live maar dat vind ik niet erg.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeps, heb ik een beetje gespoilerd. Altijd oppassen als je niet live mee kan kijken of kijkt. Dit weet ik uit ervaring.
Volgens oud bewoner Vincent krijgt hij steeds via z'n oortje te horen welke code de volgende is. Ook zou er bij elke finale een notaris aanwezig zijn om te checken of dit allemaal wel eerlijk verloopt.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zou er niet goed gaan dan? Wellicht weet Jan het nummer wel en pakt op bepaalde volgorde.
Dat gaat hij niet handelenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
Mooiste scenario is, dat Floris weer niet wint!
Dat is geen spoiler hoor, ik kijk ook vaak wat later en dat lees ik hier even niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeps, heb ik een beetje gespoilerd. Altijd oppassen als je niet live mee kan kijken of kijkt. Dit weet ik uit ervaring.
Snap ik, en het gaat ook eerlijk. Maar er wordt hier vaak beweerd dat het op afstand gemanipuleerd wordt.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens oud bewoner Vincent krijgt hij steeds via z'n oortje te horen welke code de volgende is. Ook zou er bij elke finale een notaris aanwezig zijn om te checken of dit allemaal wel eerlijk verloopt.
Het is vervelend en saai, maar het blijft TV, de eerste code meteen juist is natuurlijk niet spannend genoeg
Ja ok, dat klopt wel.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler hoor, ik kijk ook vaak wat later en dat lees ik hier even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |