quote:Op woensdag 12 november 2025 21:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kun je die plaatsen? Ik kan dat artikel niet lezen.
Ja hoor.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:56 schreef TLC het volgende:
Echt veel dieper kun je als mens niet zakken.
Schalkwijk stond hier dertig jaar geleden al bekend om.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat dit het gebruikelijke grut is (lees marrokanen). Die schoppen hun kroost naar buiten als er champions league is naar buiten zodat papa ongestoord kan kijken al is het 11 uur sávonds. Opvoeden ho maar. Hoe weet ik dit? Omdat ik er jaren tussen gewoond heb.
10 tegen 1, de gebruikelijke modus operandi van deze groep. Precies hierom en om andere engerds voor te zijn moet er dus iegenlijk altijd een volwassene mee.
Ondanks alle rotzooi die ons door de strot geduwd wordt door verdragen uit lang vervlogen tijden met al die rechtse kabinetten nog steeds een van de meest sociale en fijnste landen om in te wonen. Nog steeds de moeite waard om voor te vechten en te bewaren wat onze voorouderen hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 12 november 2025 12:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat een populistisch opmerking, kijk wat alle rechtse kabinetten van de laatste 15 jaar ons hebben gebracht.
Ik vind veel dingen in Nederland, Haarlem incluis, niet zo fijn meer, al is dat niet de schuld van immigratie, en waren sommige problemen vroeger (toen ik erbij was) véél erger.quote:Op donderdag 13 november 2025 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ondanks alle rotzooi die ons door de strot geduwd wordt door verdragen uit lang vervlogen tijden met al die rechtse kabinetten nog steeds een van de meest sociale en fijnste landen om in te wonen. Nog steeds de moeite waard om voor te vechten en te bewaren wat onze voorouderen hebben opgebouwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |