quote:Op woensdag 12 november 2025 14:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Bij ons werd dit vroeger meer niet, dan nauwelijks gevierd. Toen ze dus voor het eerst wél een keer aan de deur stonden, had ik niks in huis. Jaar erop natuurlijk wél snoep in huis gehaald ... Nog nooit zo misselijk geweest
De rotjongens van Karate Kid?quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2747
684/3/25#p219251001]woensdag 12 november 2025 13:26[/url] schreef Boca_Raton het volgende:
We hebben er overheen gelezen: ‘Volgens een signalement op Burgernet ging het om een groep jongens rond de vijftien tot zestien jaar. Ze droegen zwarte kleding, hadden skeletmaskers op en waren lopend.’
Denk dat die moeder van dat mandarijnen kindje dit wel een goed idee vindt en met je mee gaatquote:Op woensdag 12 november 2025 12:06 schreef Jippie het volgende:
Als moeder zou ik met een knuppel naar de daders gaan zoeken, echt walgelijke actie en pure intimidatie om wat fucking snoep.
En dan zeg jij dat je daar niet van gediend bent en klaar is kees.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je snapt toch wat er bedoeld wordt professor.....
En als je het beestje bij de naam noemt ben je gelijk een racist, bruinhemd, facist, nazi, Hitler sympatisant. aanhanger Mussolini, etc. Tip: de KKK wordt hierin vaak vergeten - heb je toch nog wat geleerd ☝️
Serial Momquote:Op woensdag 12 november 2025 12:06 schreef Jippie het volgende:
Als moeder zou ik met een knuppel naar de daders gaan zoeken, echt walgelijke actie en pure intimidatie om wat fucking snoep.
quote:Op woensdag 12 november 2025 13:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik mis hier iets.Zou misschien nóg meer opvallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt het zwak over? Volgens jou vooringenomen houding misschien..... De gemiddelde Fokker snapt het prima (zie ook de likes 🤗) Daarnaast bepaal jij niet hoe mensen zich hier dienen te gedragen - duidelijk 🤓quote:Op woensdag 12 november 2025 15:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat je daar niet van gediend bent en klaar is kees.
Oftewel: wees een vent en noem gewoon hetgeen wat jij denkt dat belangrijk is zonder om de hete brij heen te draaien. Het komt zeer zwak over.
Nou, ik ben in mijn jeugd ook eens beroofd van mijn snoep.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jaja, als er feiten worden benoemd ga je janken dat het nu off-topic is🤣 Sorry hoor, tikkeltje sneu gedrag. Daarvoor bleef je ook maar doorgaan hierover.
Feit is dat hier in dit land straks helemaal niets meer veilig kan, zelfs simpele kinderfeesten niet. Dit land zakt af naar een zeer bedenkelijk niveau!!!
Tja, de daders zijn dan ook al langer bezig om van Nederland een dadersparadijs te maken.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:06 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, ik ben in mijn jeugd ook eens beroofd van mijn snoep.
Door roomblanke daders, zo'n 40 jaar terug....
Dus toen kwam het ook voor...
Alhoewel in dit geval de daders wrs niet goed liedjes konden zingen in verstaanbaar NLs, daarom maar kinderen beroven....
Dit is letterljk nog kinderspel van deze gemaskerde jongeren.quote:
The best is Jetten to comequote:Ze droegen zwarte kleding, hadden skeletmaskers op en waren lopend.
Jetten - der schaft dass 👍quote:Op woensdag 12 november 2025 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is letterljk nog kinderspel van deze gemaskerde jongeren.
Er waren nog niet eens scooters of fatbikes in het spel.
[..]
The best is Jetten to come![]()
Dus daar gaat het bij jou om. Niet om een punt te maken, niet om je mening te geven, nee...het gaat jou om de likes.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Komt het zwak over? Volgens jou vooringenomen houding misschien..... De gemiddelde Fokker snapt het prima (zie ook de likes 🤗) Daarnaast bepaal jij niet hoe mensen zich hier dienen te gedragen - duidelijk 🤓
10 tegen 1 dat dit het gebruikelijke grut is (lees marrokanen). Die schoppen hun kroost naar buiten als er champions league is naar buiten zodat papa ongestoord kan kijken al is het 11 uur sávonds. Opvoeden ho maar. Hoe weet ik dit? Omdat ik er jaren tussen gewoond heb.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd altijd hoe ouders reageren op dat soort nieuws van hun kind. Pakken ze het kind serieus aan, of zou hun kind dat nooit doen en hoe durft de politie hem op te pakken, of hebben ze zoiets van waarom nam je niet meteen hun smartphone mee?
was groep 7, iig basisschool, ik was toen rond de 12 denk ikquote:Op woensdag 12 november 2025 12:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd nog voor snoep langs de deuren gaat spoor je zelf ook niet helemaal.
heldenquote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je snapt toch wat er bedoeld wordt professor.....
En als je het beestje bij de naam noemt ben je gelijk een racist, bruinhemd, facist, nazi, Hitler sympatisant. aanhanger Mussolini, etc. Tip: de KKK wordt hierin vaak vergeten - heb je toch nog wat geleerd ☝️
Ok, tegen zo veel domheid is geen kruit gewassen. Je hebt het punt helemaal begrepen - chapeau 🙏quote:Op woensdag 12 november 2025 18:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus daar gaat het bij jou om. Niet om een punt te maken, niet om je mening te geven, nee...het gaat jou om de likes.
Lachwekkend kinderlijk.
Kun je die plaatsen? Ik kan dat artikel niet lezen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die foto bij het artikel spreekt boekdelen, mooie afspiegeling van de maatschappij weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |