Hoezo?quote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merken
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....quote:
Ik mag aannemen dat ze meerdere schoonmaakdoekjes gebruiken want dat doe ik ook en hier is het niet eens smerig.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....
DE KRIEBELS krijg ik ervan
Als ik dat niet zie gebeuren dan neem ik aan dat het niet gebeurd.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze meerdere schoonmaakdoekjes gebruiken want dat doe ik ook en hier is het niet eens smerig.
Denk niet dat die schoonmaakbedrijven dat doen. Dat doe ik nog niet eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....
DE KRIEBELS krijg ik ervan
Ik gebruik lekker milieuonvriendelijke wegwerpdoekjes voor de wc.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
Mensen die de pot schoonmaken met dezelfde doekjes als de rest van het huis.En het zal best dat ze in de wasmachine gaan maar ik vind het echt smerig.
Oh dat zal gerust. En ik ben niet meer zo goed van vertrouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is weer een andere stoornis.
Ik heb wel gewoon uitwasbare doekjes maar de roze zijn alleen voor daar en uiteraard altijd heet uitwassen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik lekker milieuonvriendelijke wegwerpdoekjes voor de wc.
Ach als je je eigen huis goed doet is het prima toch. Kan me er bijna andere mensen niet zo aan storen.. enige wat ik wel een beetje vies vind is als een bank echt compleet onder de honden of kattenharen zit en ik moet daar zitten want dat is gewoon echt niet nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat zal gerust. En ik ben niet meer zo goed van vertrouwen.
Dit is waarom ik geen schoonmaakster meer heb. Had ooit een huishoudhulp, maar die maakte niet schoon naar mijn standaarden en ging ook steeds de keukenkastjes herorganiserenquote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merken
quote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is waarom ik geen schoonmaakster meer heb. Had ooit een huishoudhulp, maar die maakte niet schoon naar mijn standaarden en ging ook steeds de keukenkastjes herorganiseren
Niet zoveel niezen.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zon op mijn beeldscherm. Dan zie je gelijk hoe vies ie is.
resetquote:
Die krijg je toch wel gewoon betaald neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
32 minuten vertraging
Vanochtend nog niet genoeg geleden. Hoi allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |