Even een jaartje doorbijtenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Al die daklozen en lijken op straat.
Eerst zat ze nog wel dom te grijnzen, toen het door haar gedeelde 'Voor joden verboden' in beeld verscheen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
Mona.
Gaat lekker door het ijs hier.
Wat een slappe kut.
Die gaat straks lopen janken let maar op.
Ik ben erin geluid door de linkse vara!!. Die haar confronteren met haar eigen tweet, en vragen of ze het meent.
En het was zo makkelijk.quote:
Of de HRA-subsidie een jaartje schrappen.quote:Op maandag 8 december 2025 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Uitkeringen een jaartje stilleggen, dan kunnen we dit ook weer betalen
Akkoordquote:Op maandag 8 december 2025 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Of de HRA-subsidie een jaartje schrappen.
quote:
Onvoorstelbaar dat zo'n fossiel nog zoveel invloed heeft.quote:Op maandag 8 december 2025 23:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zo’n vent als Kamp doet wel beseffen hoe de vvd toch aan blijft schurken tegen partijen als pvv, ja21.
Op basis waarvan zit die er nou in godsnaam elke keer weer?quote:Op dinsdag 9 december 2025 00:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat zo'n fossiel nog zoveel invloed heeft.
alle toeslagen schrappen en de arbeidskorting op 24.000 euro zettenquote:Op maandag 8 december 2025 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Of de HRA-subsidie een jaartje schrappen.
quote:De jaarruimte ¤ 35.797 (dat is 30,00 % van (¤ 137.800 -- ¤ 18.475 = ¤ 119.325))
Er bleek wel wat meer dan die drie dagen nodig te zijn om Oekraiene klein te krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Van Rossem voert weer het hoogste woord over dingen waarbij minder verstand van heeft. Heeft ie niet genoeg geblunderd met betrekking tot Oekraïne?
Hij houdt wel van een rumoerige tafel.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Hee, Koblenko zegt iets verstandigs. (Ik kijk met wat vertraging). Waarom laat Van Rossem zelf niemand uitpraten en waarom grijpt Pauw niet in?
Wanneer je een avond voor de inval een uitzending schreeuwend weet te domineren en hoge NATO-mensen weglacht hou je gewoon verder je mond hierover. De vraag was nooit of een inval verstandig was en hoe lang wie wat kon volhouden.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Er bleek wel wat meer dan die drie dagen nodig te zijn om Oekraiene klein te krijgen.
De grootte van het land noemde hij ook als militair probleem, evenals de staat van het russische leger.
Het bleek ook gekkenwerk.
Een stevige Oeps!, maar dat kun je hem toch niet eeuwig blijven nadragen?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef NoCigar het volgende:
Wanneer je een avond voor de inval een uitzending schreeuwend weet te domineren en hoge NATO-mensen weglacht. Hoe je gewoon verder je mond hierover. De vraag was nooit of een inval verstandig was en hoe lang wie wat kon volhouden.
Niet eeuwig, wel altijd over dit onderwerp.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Een stevige Oeps!, maar dat kun je hem toch niet eeuwig blijven nadragen?
Soms heeft hij een interessante invalshoek, een andere keer wat minder.
Net voor jou was ik aan het posten dat voor de amerikanen wetten en regels wat minder tellen, toen ik voortijdig werd uitgelogd.quote:Op maandag 15 december 2025 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Een botsing met vliegtuigen, vaak wel wat ernstiger dan enkel wat blikschade
Vreemd! Heb ik zelf nog nooit gehadquote:Op maandag 15 december 2025 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
Net voor jou was ik aan het posten dat voor de amerikanen wetten en regels wat minder tellen, toen ik voortijdig werd uitgelogd.
De zoveelste bug van Fok of een complot?
Ik vanavond al twee keer, ook onder Hunted.quote:
Tot de hoeveel gaan de negatieve beoordelingscijcers?quote:Op maandag 15 december 2025 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Welk cijfer geven jullie het BBB/NSC/PVV/VVD kabinet?
Eerst nog eens kijken of ze ons drinkwater nog gaan verpesten.quote:Op maandag 15 december 2025 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Welk cijfer geven jullie het BBB/NSC/PVV/VVD kabinet?
Ze negatief als je wilquote:Op maandag 15 december 2025 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Tot de hoeveel gaan de negatieve beoordelingscijcers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |