Neuh, dat gaat helaas niet op.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnen Europa is de trein vaak sneller dan een vliegtuig.
als je het ooit leuk zou vinden? ga wel keertje met je meequote:Op woensdag 12 november 2025 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Binnen Europa is de trein vaak sneller dan een vliegtuig.
Vergeet niet dat je ook nog naar het vliegveld moet, je moet daar 2(?) uur van te voren zijn en je moet nog van het vliegveld naar je eindbestemming. Je bent per trein sneller in Italië dan per vliegtuig.quote:Op woensdag 12 november 2025 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat helaas niet op.
Toen ik naar Wenen vloog, was ik langer op Schiphol dan in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 november 2025 09:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook nog naar het vliegveld moet, je moet daar 2(?) uur van te voren zijn en je moet nog van het vliegveld naar je eindbestemming. Je bent per trein sneller in Italië dan per vliegtuig.
Zeker als je gebruik maakt vd eurostar of de TGV.
Ik ben in mijn huis aan het klussen.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef Driepink het volgende:
Wat heeft iedereen voor een plannen vandaag?
Echt, zou willen dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook nog naar het vliegveld moet, je moet daar 2(?) uur van te voren zijn en je moet nog van het vliegveld naar je eindbestemming. Je bent per trein sneller in Italië dan per vliegtuig.
Zeker als je gebruik maakt vd eurostar of de TGV.
Lekker bezig! Grote klus?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben in mijn huis aan het klussen.
Ik ben op mijn werk aan het klussen.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef Driepink het volgende:
Wat heeft iedereen voor een plannen vandaag?
Ik ben aanwezig op mijn werk, hier is ook alles mee gezegd vandaag.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk aan het klussen.
Die dagen zijn soms ook wel lekkerquote:Op woensdag 12 november 2025 11:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op mijn werk, hier is ook alles mee gezegd vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |