Oh gelukkig maar. Rolberoerte weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook goedkopere. Dit was 1 van de duurdere
Niet de duurste.
Ik heb een glazen schuifdeur tussen mijn slaapkamer en de badkamer en ook één tussen de badkamer en het balkon. Ik heb dus aan frisse lucht geen gebrek.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wtf is dat inmiddels niet verplicht of zo.
Ik weet niet hoe het nu is.. maar ooit lag eenden dons kussens en dekbedden gewoon nog bij de Hemaquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook goedkopere. Dit was 1 van de duurdere
Niet de duurste.
je huurt dus scheef op die manier. jij vuile.... LOL nee geintje hoor..quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is sociale woningbouw maar doordat mijn zoon nog steeds thuis woont gaat mijn huur ieder jaar omhoog en krijg ik ook al heel lang geen huursubsidie meer dus ik denk dat het nu geen sociale huur meer is.
Ga naar de action en je hebt er vast wel 1 voor een euro of 20.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Rolberoerte weer voorbij.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is zeker gaaf in zijn eigen soort
Ben ooit (op uitnodiging) in het 'sjiekste' hotel van Bangkok geweest... we hadden een kelner achter iedere stoelZe goten nog net niet je drank in je keel
![]()
Wel gaaf om mee te maken.Die avond had je al verteld en toen zei je ook dat het geen bordeel was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn sommige woningen toch raar gebouwd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een glazen schuifdeur tussen mijn slaapkamer en de badkamer en ook één tussen de badkamer en het balkon. Ik heb dus aan frisse lucht geen gebrek.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is zeker gaaf in zijn eigen soort
Ben ooit (op uitnodiging) in het 'sjiekste' hotel van Bangkok geweest... we hadden een kelner achter iedere stoelZe goten nog net niet je drank in je keel
![]()
Wel gaaf om mee te maken.Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Zou zomaar nog wel kunnen hoor dat die daar te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is.. maar ooit lag eenden dons kussens en dekbedden gewoon nog bij de Hema![]()
Niet de quali die jij nu post waarschijnlijk.
Dat is weer het tegenovergestelde, ga ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga naar de action en je hebt er vast wel 1 voor een euro of 20.
GoA noteerd:quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die avond had je al verteld en toen zei je ook dat het geen bordeel was.
Ja of ik dat niet weet, iets met kut regering en de woningbouw is wel blij ermee want ze verdienen goed aan mij. En ik ben nog 1 van de weinig blanken hier dus zo snel willen ze mij niet weg hebben anders had ik al wel wat gehoord en geloof mij, ze weten er van want heb echt wel contact gehad in het verleden over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
je huurt dus scheef op die manier. jij vuile.... LOL nee geintje hoor..
Heb hetzelfde ik kreeg deze woning omdat mijn inkomen toen ook onder de grens was, zonoiet dan had ik nog ergens anders gezeten particulier, want kopen is te duur.
dus snap je wel, maar voor mij gaat de huur dus ook elke jaar omhoog omdat ik boven die grens zit (nu dus pas). toen nog niet.
Nou, dan heb je nu een range van kostenquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is weer het tegenovergestelde, ga ik ook niet doen.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoA noteerd:
• Lange termijn geheugen 105%
• Korte termijn geheugen 23%
quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nu een range van kosten
Dat is bij jou ook zo hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GoA noteerd:
• Lange termijn geheugen 105%
• Korte termijn geheugen 23%
Geschreven door de heren van ABBA.quote:
Gewoon doen als jij er klaar voor bentquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat kon ik zelf ook wel een beetje verzinnen. Maar goed, ik ga dat nog wel eens uitzoeken. Eerst nog andere dingen doen voordat dat aan de beurt is, winterdekbed is nog goed.
Die is lekker!quote:
nou zou er nooit over zeuren. maarja voor dat geld zou ik er ook wat van zeggenquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bijna op het einde met dat hotel filmpje... maar die fokking lamp staat scheef!
Dat trek ik echt niet... Ik zou mijn geld terug willen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |