Wie het ook wordt, ik hoop vooral dat diegene een beetje de tijd krijgt en niet vooraf al afgebrand wordt door iedereen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zal wel Simonis worden dan, een O.K. keuze wat mij betreft.
Eens.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Oneens, zwakke keuze, weer niet de ervaring die je zo hard nodig hebt ........quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Al besproken.quote:
Jaap Stam?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het wordt die andere kale.
Alex Pastoor, zoals Theo Janssen suggereerde?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oneens, zwakke keuze, weer niet de ervaring die je zo hard nodig hebt ........
de interviews met Pastoor waren altijd geweldig dus dat zou ik toejuichen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor, zoals Theo Janssen suggereerde?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Alex Pastoor, zoals Theo Janssen suggereerde?
Die zijn niet kaal.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Postecoglou, Perez, Xavi of Knutsen
Oostenrijkers moet je nooit de leiding geven.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:59 schreef Sabata het volgende:
dan zit er maar één ding op. opbellen naar chaosclub hoffenheim of Dietmar Hopp alsjeblieft Christian Ilzer wil ontslaan. dit is ook degene geweest die Emegha een basisplaats in Sturm Graz heeft gegeven waar naar de club voor het eerst een jaren de beker en de titel in Oostenrijk om. emega ging daarna voor 15 miljoen naar Frankrijk en speelt zich nu in Oranje.
Ilzer weet hoe hij zich in een complete chaos staande moet houden, bij zijn huidige club hoffenheim is op twee man na het hele bestuur ontslagen na een vete met een inhalig zaakwaarnemer die een goede vriend van de club eigenaar is. En toch staan ze op dit moment in de Bundesliga op een plek die Europees voetbal waard is
[ afbeelding ]
Meteen doen, want kaal.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:59 schreef Sabata het volgende:
dan zit er maar één ding op. opbellen naar chaosclub hoffenheim of Dietmar Hopp alsjeblieft Christian Ilzer wil ontslaan. dit is ook degene geweest die Emegha een basisplaats in Sturm Graz heeft gegeven waar naar de club voor het eerst een jaren de beker en de titel in Oostenrijk om. emega ging daarna voor 15 miljoen naar Frankrijk en speelt zich nu in Oranje.
Ilzer weet hoe hij zich in een complete chaos staande moet houden, bij zijn huidige club hoffenheim is op twee man na het hele bestuur ontslagen na een vete met een inhalig zaakwaarnemer die een goede vriend van de club eigenaar is. En toch staan ze op dit moment in de Bundesliga op een plek die Europees voetbal waard is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oostenrijkers moet je nooit de leiding geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |