Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
de interviews met Pastoor waren altijd geweldig dus dat zou ik toejuichen.
dat Kroes Farioli niet heeft kunnen overtuigen ligt aan hem zelf. hij had gewoon dat criterium van "meer Ajax DNA in het voetbal" niet op de voorgrond moeten zetten Dan was Farioli gebleven
Mag hopen van wel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Pastoor is tactisch wel een goede trainer, als je ook ziet wat hij met Almere gepresteerd heeft zou je hem best een kans kunnen geven al is het als interim. Maar Ajax zal zich daar wel te goed en groot voor voelen.
Krijgen vaak wel Sturm und Drang in een team.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oostenrijkers moet je nooit de leiding geven.
Samen met Andries Jonker als het even kan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:21 schreef Caland het volgende:
Professor Alex Pastoor naar Ajax zou ik van harte toejuichen.
Dat is toch geen maatstaf, noem mij een trainer die minder dan Heitinga heeft laten zienquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft meer laten zien als trainer dan Heitinga.
Wij hadden Jaap Stam. Vergeleken met hem is Johny een geniequote:Op dinsdag 11 november 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch geen maatstaf, noem mij een trainer die minder dan Heitinga heeft laten zien
Is ook weer zo, ik volgde de twee jaar dat hij trainer was Almere een beetje en daar speelde hij wel echt ijzersterk vanuit verschillende spelprincipes en speelstijlen, maar altijd met veel druk:quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch geen maatstaf, noem mij een trainer die minder dan Heitinga heeft laten zien
Jaap is een waar clubicoon vind dat ze hem tenminste een kans moeten geven.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij hadden Jaap Stam. Vergeleken met hem is Johny een genie
Het wordt niet gewaardeerd als je je mening geeft terwijl je voor psv, feyenoord (of Utrecht) bentquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zal wel Simonis worden dan, een O.K. keuze wat mij betreft.
Nee hoor,.dat mag best. Maar het werd wel een beetje vermoeiend toen al die fans hier kwamen vertellen dat Heitinga nog veel langer de kans moest krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het wordt niet gewaardeerd als je je mening geeft terwijl je voor psv, feyenoord (of Utrecht) bent
Daar sta ik nog steeds honderd procent achter.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:56 schreef papert het volgende:
[..]
Nee hoor,.dat mag best. Maar het werd wel een beetje vermoeiend toen al die fans hier kwamen vertellen dat Heitinga nog veel langer de kans moest krijgen.
dat soort grappen zijn er kennelijk nog steedsquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:56 schreef papert het volgende:
[..]
Nee hoor,.dat mag best. Maar het werd wel een beetje vermoeiend toen al die fans hier kwamen vertellen dat Heitinga nog veel langer de kans moest krijgen.
Als ik zelf niet voor Ajax was geweest had ik nu iets ludieks gepost in de trant van: "Erg mooi"quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
Welke trainer gaat nu instappen als je niet eens weet wie de nieuwe technisch directeur wordt
Je zou kunnen stellen dat het één grote teringzooi is momenteel.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ik zelf niet voor Ajax was geweest had ik nu iets ludieks gepost in de trant van: "Erg mooi"
Met hem komt letterlijk en figuurlijk iemand binnenquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaap is een waar clubicoon vind dat ze hem tenminste een kans moeten geven.
Fred Grim lijkt me de geschikte man om het seizoen af te maken. Ik las namelijk in een interview met Sander Duits dat het een goede trainer is omdat hij eetschema's introduceerde bij RKC.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:06 schreef GGMM het volgende:
Welke trainer gaat nu instappen als je niet eens weet wie de nieuwe technisch directeur wordt
Je zou kunnen stellen dat het één grote teringzooi is momenteel.
Type Pepijn Lijndersquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Pastoor is tactisch wel een goede trainer, als je ook ziet wat hij met Almere gepresteerd heeft zou je hem best een kans kunnen geven al is het als interim. Maar Ajax zal zich daar wel te goed en groot voor voelen.
Was Mo er toen al?quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fred Grim lijkt me de geschikte man om het seizoen af te maken. Ik las namelijk in een interview met Sander Duits dat het een goede trainer is omdat hij eetschema's introduceerde bij RKC.
Dit is echt niveau PDM wielerploegquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fred Grim lijkt me de geschikte man om het seizoen af te maken. Ik las namelijk in een interview met Sander Duits dat het een goede trainer is omdat hij eetschema's introduceerde bij RKC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |