Ik heb in 2000 of 2001 echt nog wel ingebeld, het duurde even voordat ik het abonnement bij wanadoo had geregeld. Dure weken waren datquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:14 schreef D. het volgende:
Maart 2000 was toch geen inbellen meer? Volgens mij hadden we in ‘97 kabel
Ekte bazen gebruikten altervista.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:01 schreef golfer het volgende:
1995 begonnen met Internet.
Zoekmachines als Yahoo en AltaVista en een jaar later Ilse.
14K4 modem via telefoonlijn:
Bekijk deze YouTube-video
Ik was toen druk met mijn muziekverzameling aanvullen via Napster en WinMXquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb in 2000 of 2001 echt nog wel ingebeld, het duurde even voordat ik het abonnement bij wanadoo had geregeld. Dure weken waren dat
WinMXquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was toen druk met mijn muziekverzameling aanvullen via Napster en WinMX
Ojaaaa, Sonique, die was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WinMXEn dan luisteren met Winamp (gebruik ik nog steeds) of Sonique, of een andere hippe mediaplayer
Die naam kwam een tijdje geleden ineens weer in me op, net als Quicktime, waar ik de trailer van Lord of the Rings (Fellowship of the Ring) mee bekeek. Die duurde dik 4 uur om binnen te halen op de inbelmodemquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ojaaaa, Sonique, die was ik helemaal vergeten
Netscape navigator jonge.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ekte bazen gebruikten altervista.
Die bestaan pas sinds 2000.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:21 schreef KillemWieft het volgende:
Ekte bazen gebruikten altervista.
Dat geluidje kun je ook afspelen in het Museum van de 20ste eeuw, zo leukquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:01 schreef golfer het volgende:
1995 begonnen met Internet.
Zoekmachines als Yahoo en AltaVista en een jaar later Ilse.
14K4 modem via telefoonlijn:
Bekijk deze YouTube-video
Ook die bestaat pas sinds 2000quote:
Winamp sinds 1997 en Sonique is uit 2002quote:En dan luisteren met Winamp (gebruik ik nog steeds) of Sonique, of een andere hippe mediaplayer
Ik ken alleen de BBS (Bulletin Board System). Zoiets?quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens had mijn huisgenoot al begin jaren 90 iets wat je nu internet zou noemen, het was praten via de computer die inbelde. Zijn vader was zendamateur en dit was een soort next generation. Hij mocht dat van ons alleen na 10 uur ‘s avonds gebruiken, anders waren we telefonisch niet bereikbaar.
Een vriend van mijn broer had inderdaad al jaren eerder internet via de Universiteit.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Overigens had mijn huisgenoot al begin jaren 90 iets wat je nu internet zou noemen, het was praten via de computer die inbelde. Zijn vader was zendamateur en dit was een soort next generation. Hij mocht dat van ons alleen na 10 uur ‘s avonds gebruiken, anders waren we telefonisch niet bereikbaar.
Ik ben in 1999 het internet opgegaan met inbellen (en binnen een paar weken een 2e telefoonlijn genomen zodat ik niet onbereikbaar was als ik op het internet zat). Dat was 9600 en 19.200 kBps. Mijn Fok!-account is van eind 2000.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:14 schreef D. het volgende:
Maart 2000 was toch geen inbellen meer? Volgens mij hadden we in ‘97 kabel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |