Zitten die in happy meals nu?quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die vaak bij de Mac eten, als jullie Friends-poppetjes hebben, hou ik me aanbevolen
Niet doen. Ze lijken chill met medicatie op, maar zijn het niet. Intern zijn ze nog steeds angstig enzo terwijl ze in een lamlendig lichaam zittenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Ik ga toch twijfelen of ik voor de kat iets haal voor Oud en Nieuw want tot nu toe reageert ze best wel chill op harde knallen eigenlijk.
Je kan ook gewoon los die dingen kopen als je er zelf langs gaat volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die vaak bij de Mac eten, als jullie Friends-poppetjes hebben, hou ik me aanbevolen
Wat geven ze huisdieren daarvoor dan? Ik heb wel eens oxazepam gekregen voor mijn kat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet doen. Ze lijken chill met medicatie op, maar zijn het niet. Intern zijn ze nog steeds angstig enzo terwijl ze in een lamlendig lichaam zitten
Oh hmm ja en ze knallen nu soms al harde dingen af en daar kijkt ze niet echt van om dus denk dat ze dan een dagje vuurwerk ook wel zal overleven.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet doen. Ze lijken chill met medicatie op, maar zijn het niet. Intern zijn ze nog steeds angstig enzo terwijl ze in een lamlendig lichaam zitten
Kun je toch nog even snel een hamburger voor onderweg meenemen?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon los die dingen kopen als je er zelf langs gaat volgens mij
Dat zou kunnen. Je kan ook wat lekkers etenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je toch nog even snel een hamburger voor onderweg meenemen?
Of 6.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je toch nog even snel een hamburger voor onderweg meenemen?
Enige wat je kunt doen is in de buurt buurt blijven. Mijn hond die wil weg vluchten zodra hij vuurwerk hoort. Staan nu dus geen cactussen meer op de vensterbank.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog 4 stapjes en filmpje is klaar, duurt nog ongeveer 15 min.. Ben benieuwd of hij de prompt aan gaat houden en wat het resultaat gaat zijnquote:
Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nog 4 stapjes en filmpje is klaar, duurt nog ongeveer 15 min.. Ben benieuwd of hij de prompt aan gaat houden en wat het resultaat gaat zijn
Ze vindt het kattegejank?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
Ik weet niet waar de kat banger voor is.. voor vuurwerk of voor mij als ik aan het zingen ben. Wel jammer dat ze een prive concert niet zo kan waarderen.
Ik heb hier nog nauwelijks vuurwerk gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is binnen best chill met vuurwerk (tot nu toe) hij hoort het, registreert het. Vindt het niet leuk overigens.
Als er veel geknald wordt, dan wil hij gewoon niet naar buiten.
Als hij buiten geknal hoort, wil hij gewoon zo snel mogelijk naar huis.
Hier hoor ik wel wat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nauwelijks vuurwerk gehoord
Snoepkont.quote:
er staat kunnen.quote:
Nee ze zitten bij die grote menu's dus ik vind het niet verstandig om dat zelf zes keer weg te knagen, en dan dubbelen te krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bank is de enige plek waar ik vandaag nog naartoe ga
[..]
zijn dat happy meal dingetjes? dan zal ik er niet snel 1 krijgen
Zelfbeheersingquote:
Ik ga er morgen naartoe, zal het even vragen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon los die dingen kopen als je er zelf langs gaat volgens mij
Sinds ik hier woon heb ik iedere week wel vuurwerk gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nauwelijks vuurwerk gehoord
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Griepprikje gehaald vandaag, @:essnhills kan trots op me zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |