Snoepkont.quote:
er staat kunnen.quote:
Nee ze zitten bij die grote menu's dus ik vind het niet verstandig om dat zelf zes keer weg te knagen, en dan dubbelen te krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bank is de enige plek waar ik vandaag nog naartoe ga
[..]
zijn dat happy meal dingetjes? dan zal ik er niet snel 1 krijgen
Zelfbeheersingquote:
Ik ga er morgen naartoe, zal het even vragen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon los die dingen kopen als je er zelf langs gaat volgens mij
Sinds ik hier woon heb ik iedere week wel vuurwerk gehoordquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nauwelijks vuurwerk gehoord
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Griepprikje gehaald vandaag, @:essnhills kan trots op me zijn
Hier hadden ze het opgedeeld in leeftijdsgroepen, overdag alle echte oudjes en na 18.00 uur iedereen die nog niet met pensioen isquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vorige week al aan de beurt met de griepprik. Moest moet door een berg bejaarden worstelen.
Meeste bejaarden wilde graag een praatje maken met alles en iedereen. Dan duurt het al snel 10x zo lang.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze het opgedeeld in leeftijdsgroepen, overdag alle echte oudjes en na 18.00 uur iedereen die nog niet met pensioen is
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Griepprikje gehaald vandaag, @:essnhills kan trots op me zijn
Ja, maar niet hier op vakantiequote:
ik vond het al vreemd aangezien de kinderen van nu geen idee hebben wie friends zijnquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze zitten bij die grote menu's dus ik vind het niet verstandig om dat zelf zes keer weg te knagen, en dan dubbelen te krijgen
Hier was het best goed geregeld eigenlijk, je kwam bij de sporthal met je papiertje, dan kreeg je een spuitje mee en mocht je naar een tafeltje lopen waar ze gingen prikkenquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste bejaarden wilde graag een praatje maken met alles en iedereen. Dan duurt het al snel 10x zo lang.
Sorry Ama, dit is crap... Prompt was: Make the cat stand up and dance like Michael Jackson. Dat is blijkbaar niet gelukt. Ik heb de prompt nu aangepast en doe nog een run.quote:
Bosquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb door het bos gestruind bij Burgh Haamstede
Toch ziet dit er wel realistisch uit.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Sorry Ama, dit is crap... Prompt was: Make the cat stand up and dance like Michael Jackson. Dat is blijkbaar niet gelukt. Ik heb de prompt nu aangepast en doe nog een run.
[ afbeelding ]
Ja, maar met allemaal bomen, kijk maarquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BosWaren dat niet gewoon de duinen
Ja. Wij hebben gelopen.quote:
De duinbossenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar met allemaal bomen, kijk maar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh wat stomquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben gelopen.
Idioot veel mensen die je gewoon aan laten bellen, naar je kijken en niet open doen.![]()
Sneu voor de kids.
Maar goed, dan maar wat verder lopen om toch wat te scoren.
Mooiquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Duinbosquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
daar is hier nog steeds de covid regel voor. lichtje bij de deur als je kinderen aan de deur wilt hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben gelopen.
Idioot veel mensen die je gewoon aan laten bellen, naar je kijken en niet open doen.![]()
Sneu voor de kids.
Heb je al gecheckt of de ijssalon nog open is?quote:
Als je Nattekat daar vanaf rolt breken alle boompjes afquote:
quote:
En het was ook mooi weerquote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al gecheckt of de ijssalon nog open is?
Dat kloptquote:
Het is nooit te koud voor after eight ijsquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog niet
Maar het is ook een beetje koud om een ijsje te halen
Maar wat moet je dan doen als je er niet aan mee wil doen/geen snoep in huis hebt? Of briefje op de deur hangen ofzo? Zou ook niet elke paar minuten willen opstaan om naar de deur te lopenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben gelopen.
Sneu voor de kids.
Hmmquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor after eight ijs
Kijk maar eens goed naar de beweging bij het opstaan, het is niet helemaal perfectquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch ziet dit er wel realistisch uit.
Dan doe je de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan doen als je er niet aan mee wil doen/geen snoep in huis hebt? Of briefje op de deur hangen ofzo? Zou ook niet elke paar minuten willen opstaan om naar de deur te lopen
Die moeten gewoon niet zo miepenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Ik denk dat de rest hdt daar niet mee eens is
Dit kan niet met CoPilot toch?quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Sorry Ama, dit is crap... Prompt was: Make the cat stand up and dance like Michael Jackson. Dat is blijkbaar niet gelukt. Ik heb de prompt nu aangepast en doe nog een run.
[ afbeelding ]
Die regel is hier nooit geweest, gelukkig.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar is hier nog steeds de covid regel voor. lichtje bij de deur als je kinderen aan de deur wilt hebben
Ik zal het tegen ze zeggenquote:
Oh, niet?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan doe je de gordijnen dicht.
Of je doet alsof je niet thuis bent.
Of je hangt idd een briefje op.
Je gaat toch niet op de bank zitten TV kijken met alle gordijnen open en zelfs kijken wie er voor je deur staan en dan vervolgens gewoon niet open doen?
Denk dat ze dan wel zullen luisterenquote:
zorgen dat je niet in het zicht zit... als ik geen snoep zou uitdelen vanavond was ik niet voor een raam gaan zitten waarbij mensen me kunnen zien zitten. Dan zou ik of de gordijnen dicht doen, of achter in de kamer gaan zitten uit het zicht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan doen als je er niet aan mee wil doen/geen snoep in huis hebt? Of briefje op de deur hangen ofzo? Zou ook niet elke paar minuten willen opstaan om naar de deur te lopen
Ja dat zou me echt niks uitmaken moet ik zeggen.. ga me toch niet verstoppen in m'n eigen huisquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan doe je de gordijnen dicht.
Of je doet alsof je niet thuis bent.
Of je hangt idd een briefje op.
Je gaat toch niet op de bank zitten TV kijken met alle gordijnen open en zelfs kijken wie er voor je deur staan en dan vervolgens gewoon niet open doen?
Naar de Neeltje Jansquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
Nog andere tips hier? Mooie wandeling, of een cultureel dingetje oid?
was tijdens covid met veel ouderen die een zwak gestel hadden een goeie oplossing om te voorkomen dat al die kinderen teleurgesteld warenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Die regel is hier nooit geweest, gelukkig.
Die was hier wel eens met Halloween geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Die regel is hier nooit geweest, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |