Tweedehands stofzuigerzakken heb ik nog niet gevondenquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn ook drie dingen waar ik niet 24 vakjes van open hoef te maken.
Dat hoef ik ook niet maar chocolaatjes vind ik wel lekker.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweedehands stofzuigerzakken heb ik nog niet gevonden
quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Mij lijkt eentje met chocolaatjes nog steeds wel leuk want ik hoef niet één met 24 flesjes douchegel ofzo.
Nee.quote:
Krijg je dan 24 katten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Je hebt zelfs adventskalenders voor katten.
Ik ga binnenkort vast nog wel een keer weer naar Duitsland en ik denk dat ze daar vast ook wel wat hebben. Misschien ook wat leuker geprijsd.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag er eens voor Magic the Gethering. Maar die was iets van 300 euro, maar dan was ie leeg en kon je die zelf gaan vullen om cadeau te doen aan iemand anders.
Gevuld ging ie richting de 1000 of meer, afhankelijk van je keuze.quote:
Jezus. Dan lijken die kalenders waar ik naar zit te kijken ineens niet meer zo duur. Niet dat ik die zelf zou kopen maar zit wel een beetje rond te kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gevuld ging ie richting de 1000 of meer, afhankelijk van je keuze.
Gewoon eentje met kwekdure kaarsen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:38 schreef UitStraling het volgende:
Totale onzin die adventskutzooi natuurlijk, rommel, rommel en rommel, de wereld stikt in de stompzinnige bende.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
ik houd best wel van Sint Maarten,
elke keer als er een zingend kind aan de deur is geweest neem ik een snoepje mee naar de bank
dat heet eerlijk delen...quote:
Ja, 1 voor jou, 1 voor hen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |