Mooie pluizenbol wel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:27 schreef Wrapster het volgende:
Had dit gisteren met een foto van onze katten gedaan:
Foto:
[ afbeelding ]
AI erover met als prompt dat ze als ninja's moeten vechten
Uitkomst:
[ afbeelding ]
Oei, dat is nog best pril! Vind je het lastig?quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Net 7 weken gestopt, afgelopen weekend nog wel een paar sigaartjes gerookt maar niet over de longen
Ninja Cat The Game.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:27 schreef Wrapster het volgende:
Had dit gisteren met een foto van onze katten gedaan:
Foto:
[ afbeelding ]
AI erover met als prompt dat ze als ninja's moeten vechten
Uitkomst:
[ afbeelding ]
Ik had er een iets andere voorstelling bij maar dit is ook al knap. En dat op consumenten GPU's, geen serverpark voor nodigquote:
Decemberkalender krasloten sowieso. En meestal wel iets met bier of chocola ook. Nootjes dit jaar.quote:
vooral s'ochtends, bij de koffie en als ik thuis kom na het werk, overdag eigenlijk geen trek meer inquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:38 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Oei, dat is nog best pril! Vind je het lastig?
Goed bezig hoor!quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
vooral s'ochtends, bij de koffie en als ik thuis kom na het werk, overdag eigenlijk geen trek meer in
Nee,quote:
verbaasde mij eigenlijk ook, dacht dat ik ernstiger afkick verschijnselen zou hebben, maar ik heb nog wel nicotine pleistersquote:
Hey als het werkt dan werkt het tochquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
verbaasde mij eigenlijk ook, dacht dat ik ernstiger afkick verschijnselen zou hebben, maar ik heb nog wel nicotine pleisters
Nee eigenlijk nooiquote:
De hele leuke zijn ook meteen zo prijzig.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooi
Ik kijk er wel naar maar koop het nooit
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 18:11 schreef Ama het volgende:
[..]
De hele leuke zijn ook meteen zo prijzig.
Ze zijn er ook met sexspeeltjes. Of whisky. Of tekenlessen. Anything.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Mij lijkt eentje met chocolaatjes nog steeds wel leuk want ik hoef niet één met 24 flesjes douchegel ofzo.
Dat zijn ook drie dingen waar ik niet 24 vakjes van open hoef te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn er ook met sexspeeltjes. Of whisky. Of tekenlessen. Anything.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |