ja heb ik ook geprobeerd om van het roken af te komen. Maar ik denk niet dat vapen beter of slechter is dan rokenquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en gaan dan vapen. Want dan weet je al helemaal niet wat je allemaal inhaleert.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd geleden bij het journaal een item over het vapen onder jongeren
Geinterviewde werd best met vol trots gepresenteerd als stopper met vapen. Toen vroegen ze hoe hij gestopt was.
"Nou ik ben sigaretten gaan roken"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net 7 weken gestopt, afgelopen weekend nog wel een paar sigaartjes gerookt maar niet over de longenquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:35 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Dan weet je inderdaad hoe klote dit is. Maar interessant is het zeker wel en af en toe ook frustrerend want mensen blijven gewoon roken ondanks de vernietigende uitwerking op het lichaam. En mensen komen er altijd te laat achter
Zitten er eigenlijk rokers in deze groep?![]()
Zul je zien dat-ie na 2/3 van die straf al vrijkomt.quote:De aanklager van Istanboel eist een gevangenisstraf van 828 tot 2.352 jaar tegen Ekrem Imamoglu
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar heeft ie Erdogan beledigd?quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zul je zien dat-ie na 2/3 van die straf al vrijkomt.
Dat is veel te vroeg. Die straffen moet echt zwaarderquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zul je zien dat-ie na 2/3 van die straf al vrijkomt.
Heb jij nog een leuke foto van je kat zodat ik die ik die met AI dingen kan laten doen die in de echte wereld niet zouden kunnen?quote:
Hey je bent er weer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuke foto van je kat zodat ik die ik die met AI dingen kan laten doen die in de echte wereld niet zouden kunnen?
Geeft niet, ik geef dan in de prompt op dat de kat dan wakker moet worden en dingen doenquote:Op dinsdag 11 november 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey je bent er weer.Haha moet ik even kijken.
Heb vooral veel foto's dat ze slaapt haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zie bericht hier boven.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Geeft niet, ik geef dan in de prompt op dat de kat dan wakker moet worden en dingen doen
quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:24 schreef Ama het volgende:
@:wrapster Dit is de meest duidelijke foto van haar ben ik bang.Daar kan ik wel iets mee. Ik ga hem zo aan de AI voeren en kijken wat ik ervan kan maken. Ik draai het allemaal lokaal dus filmpje wordt max 8 seconden en duurt ongeveer 40 minuten om te genereren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daar kan ik wel iets mee. Ik ga hem zo aan de AI voeren en kijken wat ik ervan kan maken. Ik draai het allemaal lokaal dus filmpje wordt max 8 seconden en duurt ongeveer 40 minuten om te genereren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |