Hm... geloof ik niet dit.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik ook.
quote:
zou nu al wel willen gaan maar is nog wat vroeg. Denk over een uurquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe laat is het tijd om te gaan snurken?
Morgen weer bakken?quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou nu al wel willen gaan maar is nog wat vroeg. Denk over een uur
misschien. Bekijk het per dagquote:
Hier ook. Van het weekend nog lekker zonnetje gehad. Maar volgende week gaat het frips worden hoorde ik.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien. Bekijk het per dagMaar probeer nu alle zonuren te pakken voordat al die regen weer komt
Valt nog mee. Ik dacht dat ie eerst 100 was, vervolgens 140 met 20 euro korting op BF.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst is ie 100, dan 120 met 20 euro korting op BF, en iedereen tuint erin
heeft lang geduurd. het is al bijna half novemberquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Van het weekend nog lekker zonnetje gehad. Maar volgende week gaat het frips worden hoorde ik.
Ik heb nog geen tulpen gepoot, anders waren die al opgekomenquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft lang geduurd. het is al bijna half november
Sinterklaas is er al bijna.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft lang geduurd. het is al bijna half november
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk geen expeditie meer maar zit Tobias er nog?
ik zag hier vandaag een kerstboom in een restaurantquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinterklaas is er al bijna.
Zwarte piet zou raar zijn daar.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag hier vandaag een kerstboom in een restaurant
ja dan hebben we denk ik wel een probleemquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwarte piet zou raar zijn daar.
Dat is toch alleen in Nederland een probleemquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan hebben we denk ik wel een probleem
Stikt ervan denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwarte piet zou raar zijn daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |