Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt ook wel weer minder te worden, omdat het over de hele maand wordt verspreid, er veel online wordt gewinkeld en er uitgeklede producten speciaal voor Black Friday worden gemaakt waardoor het niet meer zo voordelig is.
Ohja die hebben we ook nog.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En vergeet Cyber Monday niet.
Dit ja. Vroeger ging ik daar nooit winkelen op black friday, tegenwoordig kun je gewoon op je gemakje gaan, want ze hebben minimaal een week black friday deals. En dat zijn ook niet meer de deals van vroeger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt ook wel weer minder te worden, omdat het over de hele maand wordt verspreid, er veel online wordt gewinkeld en er uitgeklede producten speciaal voor Black Friday worden gemaakt waardoor het niet meer zo voordelig is.
Eerst is ie 100, dan 120 met 20 euro korting op BF, en iedereen tuint erinquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Is mijn airfryer dan nog goedkoper als ik hem ergens met korting ga kopen?
Ja is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst is ie 100, dan 120 met 20 euro korting op BF, en iedereen tuint erin
quote:
Had je de prijzen iets eerder moeten volgen. Maar een tientje korting is toch ook mooi.quote:
Ja is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de prijzen iets eerder moeten volgen. Maar een tientje korting is toch ook mooi.
Zoiets heb ik dan, de simpelste.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is ook wel weer zo.Maar wist het eerst nog niet zeker.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is ook wel weer zo.Maar wist het eerst nog niet zeker.
Oh die is wel fancy.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dan, de simpelste.
https://www.coolblue.nl/p(...)-serie-na322-00.html
Denk niet dat ie veel goedkoper wordt nog. Maar ik heb er volgens mij ook 100 voor betaald.
Hihiquote:
quote:
quote:
Oh ja, daar was ik ook.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een geheime trainingslocatie.
YW.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Ooit in mijn leven leer ik hoe ik een hoeslaken netjes opvouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |