SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik moet een nieuwe tv. ik hou ze ook in de gaten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit te wachten op goede Black Friday deals.
Ik wacht op Quadlockquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe tv. ik hou ze ook in de gaten.
Ik weet iets.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:02 schreef Ama het volgende:
Ik weet echt nooit uit mijn hoofd wanneer het precies Black Friday is.
28equote:Op dinsdag 11 november 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet iets.
Een vrijdag in November. niet aankomende vrijdag en niet de vorige.
Watquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet iets.
Een vrijdag in November. niet aankomende vrijdag en niet de vorige.
Yup. Weet al precies welke set en hoe en watquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
telefoonstand-dinggedoe voor de motor?
Ja is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig is de hele maand toch black friday. En in Nederland heb je die extreme kortingen toch niet.
Is een show op zich.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Amerikanen gaan helemaaaaaal los in de winkels.
Schijnt ook wel weer minder te worden, omdat het over de hele maand wordt verspreid, er veel online wordt gewinkeld en er uitgeklede producten speciaal voor Black Friday worden gemaakt waardoor het niet meer zo voordelig is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
Amerikanen gaan helemaaaaaal los in de winkels.
Met 3 tv's naar buiten lopenquote:Op dinsdag 11 november 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het levert wel hilarische beelden op.
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt ook wel weer minder te worden, omdat het over de hele maand wordt verspreid, er veel online wordt gewinkeld en er uitgeklede producten speciaal voor Black Friday worden gemaakt waardoor het niet meer zo voordelig is.
Ohja die hebben we ook nog.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En vergeet Cyber Monday niet.
Dit ja. Vroeger ging ik daar nooit winkelen op black friday, tegenwoordig kun je gewoon op je gemakje gaan, want ze hebben minimaal een week black friday deals. En dat zijn ook niet meer de deals van vroeger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt ook wel weer minder te worden, omdat het over de hele maand wordt verspreid, er veel online wordt gewinkeld en er uitgeklede producten speciaal voor Black Friday worden gemaakt waardoor het niet meer zo voordelig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |