Ah, ook plaatjes. Video lijkt ook te kunnen, al vraag ik me af wat er mogelijk mee is.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die kan ook wel plaatjes maken hoor
proberenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah, ook plaatjes. Video lijkt ook te kunnen, al vraag ik me af wat er mogelijk mee is.
https://support.microsoft(...)e9-9444-0da5b1c2b848
Bij ons wel eens andersom. Nieuwe buren kwamen ui Woerden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die was hier wel eens met Halloween geloof ik.
Vandaag komt gewoon niemand aan de deur.
Of ja, 1x is het gebeurd, maar dat waren hollanders die pas waren verhuisd. Die wisten niet beter
oh kan het niet met de gratiesj versie?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb geen Copilot licentie dus kan zelf niet proberen. Maar ben benieuwd.
Is maar een klein stukje rijden dus kun je van de week nog wel heenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar toen waren we al een tijdje onderweg en dan ben je er bijnadus beter ff doorrijden
Ik zag iets over een licentie staan in het artikel. Meeste diensten waar je video's kunt genereren moet je voor betalen. Gezien ik nog een server had staan waar ik LLM's op heb getraind kon ik die mooi hiervoor in gaan zetten. Het duurt alleen erg lang om een video te genereren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh kan het niet met de gratiesj versie?
Nee, dat hoort niet bij Sint Maartenquote:
Ah, anders hadden de dronken pubers hier nog even door kunnen gaanquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat hoort niet bij Sint Maarten
Je kan wel je lampion zo gek maken als je wil
ja logisch ook allemaal wel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zag iets over een licentie staan in het artikel. Meeste diensten waar je video's kunt genereren moet je voor betalen. Gezien ik nog een server had staan waar ik LLM's op heb getraind kon ik die mooi hiervoor in gaan zetten. Het duurt alleen erg lang om een video te genereren.
En 2 leuke agentesquote:
En ik ben nu ook niet bij de dekamarkt in de buurtquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
@:haags @:4EverBlackEyed, DG 1+1Jammer dat er geen dekamarkt hier in de buurt zit
https://nl.pepper.com/aan(...)-at-dekamarkt-377776
Beter dan die naakte bejaardequote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha ik wou net vragen vind je dit geen leuke dames?
Kun je geen vrachtwagen volladenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik ben nu ook niet bij de dekamarkt in de buurt
Het kost nogal wat rekenkracht en de servers/datacenters waar dit soort diensten worden gehost moeten ergens van betaald worden. Echter worden de modellen steeds beter en hardware sneller, zullen vast wel gratis diensten oppoppen over een tijd.quote:
Ik vind de kwaliteit vaak wel matig.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het kost nogal wat rekenkracht en de servers/datacenters waar dit soort diensten worden gehost moeten ergens van betaald worden. Echter worden de modellen steeds beter en hardware sneller, zullen vast wel gratis diensten oppoppen over een tijd.
Nee sorryquote:
Klopt, over het algemeen kun je prima zien dat iets door AI gegenereerd is. Maar toch, zijn best leuke dingen mogelijk en ik vermaak me er wel mee.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit vaak wel matig.
Kwestie van tijd tot de machientjes hun eigen bedrijven gaan oprichten om diensten te verkopenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:41 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Het kost nogal wat rekenkracht en de servers/datacenters waar dit soort diensten worden gehost moeten ergens van betaald worden. Echter worden de modellen steeds beter en hardware sneller, zullen vast wel gratis diensten oppoppen over een tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |