Ja daar zijn we al eens geweestquote:
Op zich zou dat wel helpen toch? Weet je precies waar je aan moet bellenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Die regel is hier nooit geweest, gelukkig.
Dan snel weer weg uit Zeeland!quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar zijn we al eens geweest
Leuke plek is dat.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goed plan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je Nattekat daar vanaf rolt breken alle boompjes af
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor after eight ijs
Eilandje omhoog en naar de vuurtoren van Ouddorpquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was dus niet echt een ding vroeger, niet mee doen met Sint Maartenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan doen als je er niet aan mee wil doen/geen snoep in huis hebt? Of briefje op de deur hangen ofzo? Zou ook niet elke paar minuten willen opstaan om naar de deur te lopen
Vroegahhhh deed gewoon iedereen mee. Of de gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich zou dat wel helpen toch? Weet je precies waar je aan moet bellen
quote:
Hier was heel dat Sint Maarten geen ding, dus geen last van gehadquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was dus niet echt een ding vroeger, niet mee doen met Sint Maarten
Bij ons was dat volgens mij helemaal geen ding, St. Maarten. Kan me het in ieder geval niet herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was dus niet echt een ding vroeger, niet mee doen met Sint Maarten
Ik zou dan gewoon vooraf een briefje ophangen. Maar goed, het is maar 2 uurtjes ofzo. Wat is de moeite denk ik dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zou me echt niks uitmaken moet ik zeggen.. ga me toch niet verstoppen in m'n eigen huisZou denk ik na een paar keer maar gewoon een briefje op de deur hangen in de hoop dat mensen het lezen voor het aanbellen.
Daar zijn we wel langs gereden onderwegquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eilandje omhoog en naar de vuurtoren van Ouddorp
Maar ben je er ook gestoptquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zijn we wel langs gereden onderweg
Het is ook niet in heel Nederland, dus dat kanquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons was dat volgens mij helemaal geen ding, St. Maarten. Kan me het in ieder geval niet herinneren.
O ja dit hadden ze bij de Etos ook vorige week.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
@:cherrylips @:ama https://nl.pepper.com/aan(...)atis-at-xenos-377813
Wat een goed idee!quote:
Nee, maar toen waren we al een tijdje onderweg en dan ben je er bijnaquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ben je er ook gestoptOok wel leuke duinen daar om doorheen te lopen
Nee die kan ook wel plaatjes maken hoorquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dacht dat die alleen voor gesprekken is, geen video. Ik draai dit lokaal op een server.
Jij zat in de elfde van de elfde regio.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons was dat volgens mij helemaal geen ding, St. Maarten. Kan me het in ieder geval niet herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |