quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik wakker ben sta ik aan, tot ik weer naar bed ga.
dat is straatcommando tochquote:
😱quote:
ik heb ze ook nooit samen in dezelfde ruimte gezienquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱
Zijn beiden ook FA 🤔
We zijn iets op het spoor🚂
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 11 november 2025 14:38 schreef Farenji het volgende:
Avondmens, hekel aan vroeg opstaan. Ik hoef dat gelukkig tegenwoordig vrijwel niet meer omdat ik vanuit huis werk en mijn eigen tijd indeel. Ik word nu meestal uit mezelf wakker rond half 9 maar later is op zich ook okay. Geen wekker hoeven zetten is echt fantastisch en dat doet mijn leven zo veel goeds. Vroeger toen ik nog onder het juk van die vreselijke ochtendmensen moest leven was het altijd een constante strijd tegen slaapgebrek.
Grote hamer regelen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Ik zit helaas wel nog met wekkers en het juk van de vreselijke ochtendmensen
Ritme is key volgens mij, want ik zit in een wat mij betreft een heerlijk ritme (nu even niet, normaal wel)quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ochtendmens. Ik heb 3 x in de week een vroege shift om 6 uur dus ik moet welHet liefst lig ik in de avond lekker vroeg in bed, maar dat is niet zo gezellig voor mijn gezin.
Weet je dat er zoveel mensen dat zijn. De oudste zoon van mijn ex ex en een client van mij waren ook zo, liefst niet voor 11 uur uit zijn bed maar er ook niet voor 03uur in... jullie tijdzone zit een beetje andersquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Door mijn werk ben ik noodgedwongen een ochtendmens, maar eigenlijk ben ik een avondmens.
Ik had die optie er eigenlijk ook in moeten zetten!quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben ochtend- en avondmens
Aan de middag heb ik de pest. Duurt lang, stort in... en als het avond is kom ik weer tot leven
Idem alleen zegt bij jou nog niets over de tijden die jou het beste schikken... of pas je je zo gemakkelijk aan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik wakker ben sta ik aan, tot ik weer naar bed ga.
Idem, de wereld is nog in ruste en ik ben dan al wakker. Even tijd voor mijzelf voordat de drukte begint plus kan soms genieten van de stilte en natuur geluiden!quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:12 schreef Tjoent het volgende:
Ochtendmens![]()
Vroeger niet maar toen zat ik doorgaans tot middernacht te werken.
Hoe anders ben jij?quote:
Das toch mooi dat je dat voor jezelf hebt kunnen oplossen!quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:38 schreef Farenji het volgende:
Avondmens, hekel aan vroeg opstaan. Ik hoef dat gelukkig tegenwoordig vrijwel niet meer omdat ik vanuit huis werk en mijn eigen tijd indeel. Ik word nu meestal uit mezelf wakker rond half 9 maar later is op zich ook okay. Geen wekker hoeven zetten is echt fantastisch en dat doet mijn leven zo veel goeds. Vroeger toen ik nog onder het juk van die vreselijke ochtendmensen moest leven was het altijd een constante strijd tegen slaapgebrek.
Hier ook zo, ben altijd 45 minuten te vroeg op werk maar nooit problemen met verkeer, plus ben ook altijd zeker ruim 45 minuten eerder weg, dus ook op de terugweg geen last. Daarnaast zet ik de wekker als 'vorm' maar 99 keer van de 100 ben ik er voor wakker.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ochtendmens hier, kan zo laat starten als ik wil maar rij liefst voor de files lekker naar huis. Eigenlijk altijd voor de wekker wakker.
Is het dan dat je dat hebt aangepast naar je 'werkzaamheden' of paste je dat van nature ook, dan boeien het verzorgen van de paarden minder op dat gebied.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Altijd ochtendmens geweest. Komt ook omdat ik paarden had, die moesten op tijd verzorgd worden.
Hmm.. en dan jezelf met z'n hamer tegen de bakkes rammen? in haar geval dan!quote:Op dinsdag 11 november 2025 17:35 schreef StateOfMind het volgende:
Grote hamer regelen.
Hët middel tegen wekkers en vreselijke ochtendmensen en hun juk
Sticker met 'Plan B' erop![]()
Ik pas mij aan. Tot zo ver dat prive dat kan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ritme is key volgens mij, want ik zit in een wat mij betreft een heerlijk ritme (nu even niet, normaal wel)
[..]
Weet je dat er zoveel mensen dat zijn. De oudste zoon van mijn ex ex en een client van mij waren ook zo, liefst niet voor 11 uur uit zijn bed maar er ook niet voor 03uur in... jullie tijdzone zit een beetje anders
[..]
Ik had die optie er eigenlijk ook in moeten zetten!
[..]
Idem alleen zegt bij jou nog niets over de tijden die jou het beste schikken... of pas je je zo gemakkelijk aan?
[..]
Idem, de wereld is nog in ruste en ik ben dan al wakker. Even tijd voor mijzelf voordat de drukte begint plus kan soms genieten van de stilte en natuur geluiden!
[..]
Hoe anders ben jij?
[..]
Das toch mooi dat je dat voor jezelf hebt kunnen oplossen!
Good for you!
[..]
Hier ook zo, ben altijd 45 minuten te vroeg op werk maar nooit problemen met verkeer, plus ben ook altijd zeker ruim 45 minuten eerder weg, dus ook op de terugweg geen last. Daarnaast zet ik de wekker als 'vorm' maar 99 keer van de 100 ben ik er voor wakker.
[..]
Is het dan dat je dat hebt aangepast naar je 'werkzaamheden' of paste je dat van nature ook, dan boeien het verzorgen van de paarden minder op dat gebied.
[..]
Hmm.. en dan jezelf met z'n hamer tegen de bakkes rammen? in haar geval dan!onhandig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |