SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh leukquote:Op maandag 10 november 2025 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik ga weekendje naar Berlijn
Optreden van Radiohead. En misschien dat we avond ervoor nog even ouderwets uitgaan.quote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukwat ga je allemaal doen?
quote:
Uiteraard, zeg alleen dat ik de boosheid snap. Dagdelen vrij moeten nemen wegens de incompetentie van derden is nooit leuk.quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al duurt het een half uur, blijf gewoon netjes. Die korte lontjes tegenwoordig, het lijken wel strijkers.
BERLIN OR BUSTquote:Op maandag 10 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"WE MARCH TOWARDS BERLIN."
Klopt.quote:
hoe ga je er heen?quote:Op maandag 10 november 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Optreden van Radiohead. En misschien dat we avond ervoor nog even ouderwets uitgaan.
[..]
*slijpt de hooivorkenquote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is zo fragiel als het ego van bepaalde mannen die dan ontzettend emotioneel worden en een podcast beginnen om daarin in de zeggen hoe fragiel en emotioneel vrouwen zijn.
Ben wel minder online hoor. Gewoon minder zin.quote:Op maandag 10 november 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh misschien heb ik dat gemist dan
quote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is zo fragiel als het ego van bepaalde mannen die dan ontzettend emotioneel worden en een podcast beginnen om daarin in de zeggen hoe fragiel en emotioneel vrouwen zijn.
De meeste mannen en vrouwen wel ja.quote:Op maandag 10 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
We weten natuurlijk allemaal dat mannen alleen maar rationeel denken en handelen
sip zitten wezen denk ikquote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal voor singles-day doen hier?
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voelquote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
heb je een datequote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voel
Relatiemateriaal?quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |