Zoveel talent en potentiėle wereldtoppers als je de feyenoorders moet geloven, maar nooit kampioen, apart.quote:Op woensdag 19 november 2025 23:28 schreef Makamba_ het volgende:
Sinds ik mensen in dit topic zag eisen dat Serginho Greene een plek in het Nederlands elftal moest krijgen krijg ik enkel binnenpretjes bij dit soort posts.
Ik ken geen een Feyenoorder die dat een goede speler vond. Zelf vond ik dat destijds bij RKC al een enorme kutspeler en ik snapte helemaal niets van de aankoop.quote:Op woensdag 19 november 2025 23:28 schreef Makamba_ het volgende:
Sinds ik mensen in dit topic zag eisen dat Serginho Greene een plek in het Nederlands elftal moest krijgen krijg ik enkel binnenpretjes bij dit soort posts.
quote:
Nog even een trap na for sure.quote:Ook trainer Robin van Persie van Feyenoord kon goed met Bueno opschieten. 'Hij is geweldig en gaf het team echt de boost die we nodig hadden. Soms heb je dit soort veranderingen nodig, iemand die je weer op het juiste niveau brengt', doelde hij cryptisch op het vertrek van Brian Priske, die halverwege het seizoen op werd gevolgd door Van Persie.
Volgens mij had hij wel een (extreem) korte goede periode, meen rond die gewonnen klassieker in de arena.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ken geen een Feyenoorder die dat een goede speler vond. Zelf vond ik dat destijds bij RKC al een enorme kutspeler en ik snapte helemaal niets van de aankoop.
Klopt, toen werd hij ook Oranje ingepraat.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had hij wel een (extreem) korte goede periode, meen rond die gewonnen klassieker in de arena.
Dat is meer dan twintig jaar terug maat.quote:Op woensdag 19 november 2025 23:28 schreef Makamba_ het volgende:
Dat weiger ik te accepteren.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is meer dan twintig jaar terug maat.
Sowieso in die tijd werd elke speler die een aardige wedstrijd speelde extreem opgehemeld.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij had hij wel een (extreem) korte goede periode, meen rond die gewonnen klassieker in de arena.
Destijds zorgden de politiek en de VVD er zelfs voor dat er geen nieuwe Feyenoorders in het Nederlands elftal kwamen.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Destijds zorgden de politiek en de VVD er zelfs voor dat er geen nieuwe Feyenoorders in het Nederlands elftal kwamen.
Het is een andere tijd wat dat betreft. Nu was Greene’s goede vorm wel in een sterke seizoenshelft van Feyenoord waarin we volgens mij een lange tijd bovenaan stonden (kort nadat PSV en AZ een halve finale Europees speelden), dus daar kon je nog best wat van zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:25 schreef Elan het volgende:
Sowieso in die tijd werd elke speler die een aardige wedstrijd speelde extreem opgehemeld.
Je moet je toch ergens aan vastklampen als je wekelijks de meest verschrikkelijke oogaids voorgeschoteld krijgt en een mogelijk faillissement en op enig moment zelfs het degradatiespook.
Valente toch nog ook niet als iedereen die te selecteren is, fit is.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een andere tijd wat dat betreft. Nu was Greene’s goede vorm wel in een sterke seizoenshelft van Feyenoord waarin we volgens mij een lange tijd bovenaan stonden (kort nadat PSV en AZ een halve finale Europees speelden), dus daar kon je nog best wat van zeggen.
Het is niet te vergelijken met nu. Er zijn maar drie Feyenoorders die qua niveau richting NL elftal gaan, Timber, Valente en Read. Waarbij ik Timber eigenlijk niet goed genoeg vind, want die haalt zijn topniveau maar zelden, en Read gezien zijn mindere vorm en de enorme concurrentie ook nog niet hoeft.
En Kew Jaliens (wie?) speelde op zijn positie in Oranje lolquote:Op donderdag 20 november 2025 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een andere tijd wat dat betreft. Nu was Greene’s goede vorm wel in een sterke seizoenshelft van Feyenoord waarin we volgens mij een lange tijd bovenaan stonden (kort nadat PSV en AZ een halve finale Europees speelden), dus daar kon je nog best wat van zeggen.
Het is niet te vergelijken met nu. Er zijn maar drie Feyenoorders die qua niveau richting NL elftal gaan, Timber, Valente en Read. Waarbij ik Timber eigenlijk niet goed genoeg vind, want die haalt zijn topniveau maar zelden, en Read gezien zijn mindere vorm en de enorme concurrentie ook nog niet hoeft.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valente toch nog ook niet als iedereen die te selecteren is, fit is.
Wie waren er nu geblesseerd die in plaats van hem opgeroepen gaan worden?quote:Op donderdag 20 november 2025 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler hoor, maar inderdaad dat zal het zijn, dan is het afwachten hoe de 2e seizoenshelft gaat om te zien welke middenvelders er meegaan als wissel.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Dat hij nu werd opgeroepen was vooral om hem veilig te stellen voor Nederland vanwege het feit dat hij zich goed aan het ontwikkelen is.
Ik hoop van wel, ik prefereer hem momenteel boven alle andere Nederlandse Eredivisie middenvelders.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet vooral nog verbeteren in rendement. Hij speelt vaak goed, maar de impact kan (veel) hoger. En dat moet wel wil je de WK selectie halen.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke speler hoor, maar inderdaad dat zal het zijn, dan is het afwachten hoe de 2e seizoenshelft gaat om te zien welke middenvelders er meegaan als wissel.
Dan speel je de periode tot de winterstop dus met 5 verdedigers en 4 middenvelders. Niet echt ideaal.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:57 schreef Caland het volgende:
Read is een tijd geblesseerd, langer dan 3 weken in ieder geval.
Bos zou ook wel weer terug moeten zijn binnenkort toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan speel je de periode tot de winterstop dus met 5 verdedigers en 4 middenvelders. Niet echt ideaal.
Sowieso balen dat je Read mist, want Lotomba en Nieuwkoop zijn echt niks.
Loopt voor op schema maar is er zondag nog niet bijquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bos zou ook wel weer terug moeten zijn binnenkort toch?
We moeten gewoon focussen op zoveel mogelijk voorsprong pakken op plek 3, want kampioen gaan we niet worden helaas.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik was tevens vergeten dat we Moussa en Targhalline nog missen voor de Afrika cup (lol)
Ik zou wel altijd omhoog blijven kijken, maar we zijn duidelijk niet meer de favoriet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We moeten gewoon focussen op zoveel mogelijk voorsprong pakken op plek 3, want kampioen gaan we niet worden helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |