Dat is wel een goede openingszinquote:
quote:Op maandag 10 november 2025 11:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En heel flauw.![]()
En heb dat clipje aangeklikt tot er iemand ging praten/zingen.
Het is ondertussen hierin overgegaanquote:Op maandag 10 november 2025 11:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vrij logisch als je het zelf geplaatst heb.
Wat is dat? Behalve een boek van Hermans?quote:Op maandag 10 november 2025 11:09 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even het zwaard van Damocles kijken.
Niet als je het goed doet?quote:
1 van de beste albums die ik kenquote:Op maandag 10 november 2025 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ondertussen hierin overgegaan
Bekijk deze YouTube-video
Wel goede maandagochtend muziekquote:Op maandag 10 november 2025 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de beste albums die ik ken![]()
![]()
Een nieuw programma op sbs, met bekende NLers die elkaar moeten verraden voor geld.quote:Op maandag 10 november 2025 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat? Behalve een boek van Hermans?
Ah jaquote:Op maandag 10 november 2025 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een nieuw programma op sbs, met bekende NLers die elkaar moeten verraden voor geld.![]()
Oh en allemaal in 1 huis zitten of weet ik het wat voor gebouw het is.
Ik heb deze jaren geleden al eens in mijn lijst gezet door een fokker, geen idee meer wie dat was.quote:Op maandag 10 november 2025 11:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ondertussen hierin overgegaan
Bekijk deze YouTube-video
Die heb ik net gekeken, via een tv kanaal kijk ik alleen de bondgenoten zodat ik mee kan lullen in dat topic, de rest kijk ik later zodat ik geen reclame krijg.quote:Op maandag 10 november 2025 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah jaIk kijk niet heel veel tv meer, vrijwel alleen nog Expeditie Robinson op de zondagen
Als je er maar niet onder gaat staan.quote:Op maandag 10 november 2025 11:09 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even het zwaard van Damocles kijken.
Hoeft niet perse een probleem te zijn natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2025 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je er maar niet onder gaat staan.
Dat was ik niet van plan.quote:Op maandag 10 november 2025 12:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je er maar niet onder gaat staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |