Dat lijkt mij beter danquote:Op woensdag 12 november 2025 22:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw weet volgens mij niet eens dat je een gaspit of de oven ook op een lage(re) stand kan zettenMaar goed, de laatste keer dat zij voor ons kookte was nog voor ons trouwen denk ik
![]()
5 december alweer 16 jaar
In elk geval met regelmatig verbrande toast, een geur die ik vooral associeer met een vergeten oven in de bakkerij. Deze oven gebruiken ze niet zo heel vaak 'want ik bemoei mij er mee'; ja, omdat er van alles op die oven staat en dat ding aan de buitenkant heet wordt als je hem zo lang zo heet zet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben die dan zwart eten?
Zou me best irriteren zoiets.
Hoe gaat het met de logee?
Ja, hij is gekoppeld. Iets regionaals is lastig, dat zijn bijvoorbeeld aspergesquote:Op donderdag 13 november 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, da’s best moeilijk. Duurt het nog lang voordat hij gezinshereniging krijgt? Hij is gekoppeld aan jouw gemeente? Dan zou een Engelstalig boekje leuk kunnen zijn of iets lekkers uit de regio. Puur praktisch, daar zijn vitamines heel duur (ik weet dat mensen dat vaak meenemen)
Een mooie sjaal? Iets in de sfeer van een Hollandse meester?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, een van mijn mannen gaat volgende week zijn vrouw ontmoeten in Jordanië. Ik spreek haar ook regelmatig en wil een cadeautje voor haar meegeven. Heb jij (of iemand anders) inspiratie?
Ennnn doet mijn nou ff een plezier. Verwacht niet van jezelf dat het na een dagje niet werken wel weer gaat. Dat zie je na dat dagje niet werken welquote:Op donderdag 13 november 2025 10:19 schreef Blues het volgende:
Jullie zijn vast trots op me.
TL geappt en net telefonisch gesproken. (Moest weer huilen.)
Mijn emmertje is te vol geraakt en er zijn wat scheuten overheen gestroomd, dat is wel duidelijk
Morgen niet werken, met kort bericht in werkapp afgemeld met dat het even beter voor mezelf is dat ik morgen niet kom.
Hij heeft er een serieus goed mailtje uitgegooid naar mijn collega's in algemene bewoordingen, dat appte hij ook (kan/wil niet in werkmail thuis) en ik las het huilend. Mijn TL![]()
Ik ga mezelf terugvinden, resetten de komende dagen en een paar liter uit mijn emmer kwijtraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Trotsquote:Op donderdag 13 november 2025 10:19 schreef Blues het volgende:
Jullie zijn vast trots op me.
TL geappt en net telefonisch gesproken. (Moest weer huilen.)
Mijn emmertje is te vol geraakt en er zijn wat scheuten overheen gestroomd, dat is wel duidelijk
Morgen niet werken, met kort bericht in werkapp afgemeld met dat het even beter voor mezelf is dat ik morgen niet kom.
Hij heeft er een serieus goed mailtje uitgegooid naar mijn collega's in algemene bewoordingen, dat appte hij ook (kan/wil niet in werkmail thuis) en ik las het huilend. Mijn TL![]()
Ik ga mezelf terugvinden, resetten de komende dagen en een paar liter uit mijn emmer kwijtraken.
Ben je zelf ook trots?quote:
Jezus Vanyel, wat een fantastische vragen stel jij toch altijd!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jezus Vanyel, wat een fantastische vragen stel jij toch altijd!
Zoals de bronnen op Wikipediaquote:Op donderdag 13 november 2025 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het past er helaas niet meer bij
quote:Op donderdag 13 november 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Ik krijg net de collega op de app die zich afvraagt of mijn niet komen morgen door haar huilbui en al weken durende frustratie over andere coll komt.
Dat was de druppel en eerlijk geappt (kort) wat mij opbreekt.
En daar ben ik ook trots op. Eerlijk zijn, bij mezelf houden en direct.
En verder ga ik zo lekker fietsen naar de bieb.
Is dit het Noorderlicht gezien in de stad?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Nog niks op de laptop gezet, weekend eens kijken hoe de rest vd foto's zijn geworden. Wel moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 13-11-2025 12:03:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lastig om praktische óf leuke kadootjes te bedenken. Suggesties heb je al.
Zo hoog zitten we niet. Verder ga ik er vanuit dat we sowieso 60u/week werken dus dan hoef ik op de vrije zondag als die er al is behoefte heb om iets te brekenquote:Op donderdag 13 november 2025 12:02 schreef AnneX het volgende:
@:derLudolf Nu je er toch bent, ga je ook (leren) skiën als je er toch bent?
Of meer après ski? met de gastheer.
Dan heb je toch alleen in het midden de juiste pagina's naast elkaar omdat Arabisch van achter naar voren werkt?quote:Op donderdag 13 november 2025 12:02 schreef AnneX het volgende:
Ook kinderboeken met links in bijv. Arabisch en rechts in Nederlands.
quote:Op donderdag 13 november 2025 12:02 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike hebben jullie dan budget voor boek aanschaf? En is er geen ‘échte’ Bieb in een grotere stad in de regio?
Hier staat best een grote afdeling met boeken voor de doelgroepen.
Ook kinderboeken met links in bijv. Arabisch en rechts in Nederlands.Er is budget voor inderdaad. We hebben 9 suggesties genoteerd en we zien wel wat er komt. We waren gisteren bij de grote bieb voor inspiratie, die is tegenwoordig gehuisvest in het gemeentehuis. Hartstikke handig want er komen gelijk meer bezoekers nu. Maar het is voor onze mannen geen doen om daar boeken te gaan lenen, het moet een stuk laagdrempeliger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lastig om praktische óf leuke kadootjes te bedenken. Suggesties heb je al.Spoilers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |