en nu nog zonder gezeik ervoorbijquote:
Contract crash of T Max Overtake. We wachten afquote:Op zondag 9 november 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu nog zonder gezeik ervoorbij
Hahahaha ja echt!quote:Op zondag 9 november 2025 19:24 schreef Gremen het volgende:
Hopen jullie in dit soort situaties ook wel eens dat het camera beeld opeens naar een Norris in de bandenstapel wisselt, dan zou je het toch uitschreeuwen van enthousiasme
Pas na de 'I'm ok'.quote:Op zondag 9 november 2025 19:24 schreef Gremen het volgende:
Hopen jullie in dit soort situaties ook wel eens dat het camera beeld opeens naar een Norris in de bandenstapel wisselt, dan zou je het toch uitschreeuwen van enthousiasme
Dat is me twee keer gebeurt. Toen in 2016 Hamilton en Rosberg elkaar eraf reden en in 2021 toen LatifiGOD in de muur hingquote:Op zondag 9 november 2025 19:24 schreef Gremen het volgende:
Hopen jullie in dit soort situaties ook wel eens dat het camera beeld opeens naar een Norris in de bandenstapel wisselt, dan zou je het toch uitschreeuwen van enthousiasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |