Goede vraag... lijkt wel zo, maar de kaart die ik krijg heeft 4 dagetappes. Staat wel bij dat langer/korter ook gebruikelijk is. Er zijn genoeg hotels verspreid om dat zelf in te delen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:38 schreef miss_sly het volgende:
Zijn dat vijf etappes, moet ik zo de verschillende kleuren zien?
Beginpunt is station Eygelshoven en eindpunt is station maastricht, dus je hebt geen auto nodig!quote:Op zondag 9 november 2025 18:40 schreef Armani XL het volgende:
Gaat er dan weer een pendel of iets naar het beginpunt? Om de auto weer op te halen?
Het is een route van 100 kn. Startpunt is station Eygelshoven, eindpunt station Maastricht. Er zijn overnachtingsmogelijkheden die je van tevoren moet boeken.quote:Op zondag 9 november 2025 18:40 schreef Armani XL het volgende:
Gaat er dan weer een pendel of iets naar het beginpunt? Om de auto weer op te halen?
Zal nog van alles moeten uitzoeken. Heb nog nooit een lange hike gedaan op een weg die ik niet ken... de normale route die ik neem van Rotterdam naar Vlissingen heeft overal watertappunten.quote:Op zondag 9 november 2025 18:45 schreef Geerd het volgende:
Hiken nog wel..hopelijk genoeg water mee, en extra zuurstoftanks.
Beste gebruik je bijvoorbeeld Komoot en importeer je het gpx bestand.quote:Op zondag 9 november 2025 18:48 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.routeyou.com/en-nl/route/view/8081901#download
Iemand enig idee hoe je zo'n route in google maps krijgt?
Als je 4-5 dagen van 20-25 km gaat wandelen is het best handig om water mee te nemen. En als je in de natuur gaat wandelen is het ook handig om een lunchpakket mee te nemen, want een restaurant om te lunchen zul je dan ook niet snel tegenkomen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zal nog van alles moeten uitzoeken. Heb nog nooit een lange hike gedaan op een weg die ik niet ken... de normale route die ik neem van Rotterdam naar Vlissingen heeft overal watertappunten.
100 km? Dat vind ik niet meer wandelen/hiken voor m’n plezier.quote:Op zondag 9 november 2025 19:02 schreef JopieKlaassen het volgende:
Loopmaatje van me heeft m in 1 ruk gelopen. Zelf vind ik dat wat ver.
Moet jij weten.quote:Op zondag 9 november 2025 19:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
100 km? Dat vind ik niet meer wandelen/hiken voor m’n plezier.
Hij is dan ook een ultraloper die z’n hand niet omdraait voor 100kmquote:Op zondag 9 november 2025 19:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Dat is zo niet mijn ding. Maar hij zal erg fit zijn dan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Hij is dan ook een ultraloper die z’n hand niet omdraait voor 100km
quote:
Dat is toch de afstand van de Dodentocht? Dat doen mensen ook voor hun plezierquote:Op zondag 9 november 2025 19:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ieder z’n ding. Lijkt mij weinig plezier aan.quote:Op maandag 10 november 2025 23:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is toch de afstand van de Dodentocht? Dat doen mensen ook voor hun plezier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |