6 graden te koud voor hunnie.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:55 schreef Szura het volgende:
Liverpool speelt weer bagger, veel balverlies
Furdjil, Memvis en Koetje gaan ons zo'n nare zomer bezorgen, dat wil jij niet wetenquote:
Ben je niet voor Oranje dan?quote:Op donderdag 4 december 2025 06:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Furdjil, Memvis en Koetje gaan ons zo'n nare zomer bezorgen, dat wil jij niet weten
34. Misschien gaat het gewoon richting z'n einde..quote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Door persoonlijke fouten laat Liverpool weer punten liggen. Die handsbal tegen PSV is wel een van de grootste kortsluitingen die ik ooit heb gezien. Virgil is totaal zichzelf niet meer.
Tijd voor een nieuwe bondscoach en de welbekende bezem na het WK.quote:Op donderdag 4 december 2025 06:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Furdjil, Memvis en Koetje gaan ons zo'n nare zomer bezorgen, dat wil jij niet weten
Het spel is ook niet om aan te glurenquote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Door persoonlijke fouten laat Liverpool weer punten liggen. Die handsbal tegen PSV is wel een van de grootste kortsluitingen die ik ooit heb gezien. Virgil is totaal zichzelf niet meer.
Hij zou ook gewoon nog een gele kaarten moeten krijgen voor het protest erna. Als je zo absurd opzichtig met je hand naar de bal gaat en vervolgens nog het lef hebt om protest aan te dienen dan moet je tegen jezelf in bescherming genomen worden.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Yep. Helaas waar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hij zou ook gewoon nog een gele kaarten moeten krijgen voor het protest erna. Als je zo absurd opzichtig met je hand naar de bal gaat en vervolgens nog het lef hebt om protest aan te dienen dan moet je tegen jezelf in bescherming genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |