Niet handig om tijdens de race te gaan staan kokenquote:
Mijn mannetje heeft gekooktquote:
Kokend heet.quote:Op zondag 9 november 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet handig om tijdens de race te gaan staan koken
Vriend heeft snacks meegebracht.quote:Op zondag 9 november 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
Met uitzondering maar eens voor de race gegeten, als ik zou wachten tot na de race zul je zien dat het zo'n eindeloze race wordt met SC's en rode vlaggen en ik pas om 21.00 uur kan eten
Nee, etenquote:Op zondag 9 november 2025 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet handig om tijdens de race te gaan staan koken
mijn mannetje heeft pizza gehaaldquote:
Maar dat moet eerst gekookt wordenquote:
Hopelijk op juiste manier.quote:
Kwalificatie is toch meestal een uur later in vergelijking met de race? Tenminste, dacht dat de kwalificatie meestal om 16.00 is als de race om 15.00 isquote:Op zondag 9 november 2025 17:54 schreef Donna het volgende:
Ik zat, door gisteren denk ik, eerst ook met 19:00 in m'n hoofd.
Ik geef het door.quote:Op zondag 9 november 2025 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hier nog niet gegeten maar moet de kleine ook de fles doen rond 19u dus als er dan even een rode vlag kan komen graag
We gaan een buitje fixen rond 19u.quote:Op zondag 9 november 2025 17:57 schreef _UserName_ het volgende:
Hier nog niet gegeten maar moet de kleine ook de fles doen rond 19u dus als er dan even een rode vlag kan komen graag
Nee gewoon P1 en samen met Bearman en Gasly op het podiumquote:
Opschepper.quote:
Wordt gewaardeerdquote:Op zondag 9 november 2025 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We gaan een buitje fixen rond 19u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |