Als James Nesbitt het 'journaal in makkelijke taal' zou presenteren, zou ik het elke dag kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Leuk een nieuwe Harlan Coben serie, Run Away. Bekende hoofdrolspeler trouwens, speelt in veel van die series van Coben. Het is een soort vaste cast van die series telkens valt me op.
21 januari zag ik staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanaf volgende week àlle James Bond films op Netflix (3 maanden lang)
Wat kortquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Deal met Amazon, die is rechthebbende van 007. In principe moet om de dag/3 dagen lukken om ze allemaal te zienquote:
Ik ben vorig jaar januari begonnen om de marvel-films in chronologische volgorde te kijken. Ik ben bij Dr Strange. Dat is mijn tempo.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Deal met Amazon, die is rechthebbende van 007. In principe moet om de dag/3 dagen lukken om ze allemaal te zien.
Komen ze daarna weer op Amazon? Zoja dan kan jij @CherryLips daar ook nog verder kijken. Ze staan er nu niet meer op iig.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Deal met Amazon, die is rechthebbende van 007. In principe moet om de dag/3 dagen lukken om ze allemaal te zien.
Teveel keus geeft me errors.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:11 schreef IsItMeOrYou het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Campaign - VS 2012 12 1:25 uur | Comedy, Satire
Er wordt flink met modder gegooid wanneer een onervaren kandidaat die door twee weldoeners wordt gesteund, het opneemt tegen een ervaren congreslid uit North Carolina.
Hot Tub Time Machine - VS 2010 16 1:39 uur | Comedy
Onder invloed van energiedranken, wodka en heimwee naar hun wilde jongere jaren reist een groep vrienden op leeftijd terug in de tijd naar 1986.
Justin Bieber: Never Say Never - VS 2011 AL 1:46 uur | Concert
Tieneridool Justin Bieber laat persoonlijke momenten uit zijn carrière zien, met als hoogtepunt fragmenten van zijn succesvolle concerttournee in 2010.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Hot Tub Time Machine stond er recent ook nog op.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:56 schreef C.V.S het volgende:
Wat komt er toch een hoop troep en oude zooi op Netflix
Geen idee maar die heb ik tig jaar geleden al eens gezien met een half oogquote:Op zondag 11 januari 2026 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Hot Tub Time Machine stond er recent ook nog op.Toevallig met oud en nieuw gekeken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill Tony: Once Upon a Time in Texas - VS 2026 AL - Netflix Original | Standup-comedy
Eén minuut. Eén microfoon. Geen genade. Tony Hinchcliffe en een panel van beroemde gasten stellen opkomende comedians op de proef tijdens een meedogenloze showcase in Austin.
One Last Adventure: The Making of Stranger Things 5 - VS 2026 14 2:02 uur - Netflix Original | Documentaire
Een blik achter de schermen van het laatste seizoen van de Duffer Brothers-serie die een generatie definieerde, en waar volop passie en vakmanschap in werd gestoken.When the student is ready, the teacher will appear.
https://www.rtl.nl/boulev(...)dolescence-seizoen-2quote:De spraakmakende Netflixserie 'Adolescence' krijgt een tweede seizoen. Dat heeft bedenker en hoofdrolspeler Stephen Graham (52) gezegd na de uitreiking van de Golden Globes. 'Adolescence' was met vier beeldjes een van de grote winnaars.
Ze is wel heel slecht in acteren haha.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:16 schreef MissButterflyy het volgende:
The perfect neighbor gezien. Indrukwekkende documentaire.
Denk trouwens dat deze perfect neighbor ook erg eenzaam was, en daarom zo ‘moeilijk’.
Deze vrouw hoorde mijn inziens psychische hulp te krijgen, je hoort daar verder niks over terug in de documentaire. Natuurlijk is de gevangenisstraf ook op z’n plaats.
Hoe moet je hier nu een 2e seizoen van maken? Is weer iets uitmelken in mijn ogen.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:26 schreef Ama het volgende:
Heel erg nice:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)dolescence-seizoen-2
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Boyfriend - Japan S02 2026 AL - Netflix Original | Reality
Een groep mannen woont een maand lang samen onder één dak. Ze runnen een koffietruck om elkaar te leren kennen en hopelijk hun ware liefde te ontmoeten.
Everwood - VS S01-S04 2002 6 | Drama
Na de dood van zijn vrouw verhuist een chirurg uit New York met zijn kinderen naar het kleine stadje Everwood om een nieuw leven op te bouwen en de gezinsband te herstellen.
Silent Truth - Japan S01/E01 2026 12 | Boek, Drama, Misdaad, Mysterie
Wanneer een rechercheur terugkeert naar zijn geboorteplaats om een moordzaak te onderzoeken, ontdekt hij schokkende connecties met de hoofdverdachte en het moordwapen.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:58 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb deze achter elkaar uit gekeken. De bovengenoemde beschrijving duidt op een 13 in een dozijn productie van de netflix lopende band maar de serie is toch wel boeiender. En een verrassend einde.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIS & HERS - VS Miniserie 2026 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mysterie, Psychologisch
Twee van elkaar vervreemde echtgenoten, een politieagent en een nieuwsverslaggever, willen allebei een moordzaak oplossen. En allebei denken ze dat de ander de dader is.-
einde had ik ook niet zien aankomenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:33 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heb deze achter elkaar uit gekeken. De bovengenoemde beschrijving duidt op een 13 in een dozijn productie van de netflix lopende band maar de serie is toch wel boeiender. En een verrassend einde.
Blijft bijzonder. Bij HBO juist verdwenen ondanks eigen titel, maar de zoveelste reden dat het alleen maar om geld en rechten gaat. Gelukkig heb ik beide.quote:
Is het ook niet precies een jaar geleden dat het van HBO verdween?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Bij HBO juist verdwenen ondanks eigen titel, maar de zoveelste reden dat het alleen maar om geld en rechten gaat. Gelukkig heb ik beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |