Oh dat is minder dan maar gaat gewoon goed komen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het vlot nog niet zo erg maar goed. Ik ga ervanuit dat het allemaal goed gaat komen
Ping.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:52 schreef Prisha het volgende:
Effe mn eten in de ping doen. Het is een restje van eergisteren. Lekker makkelijk, paar minuten in de ping en klaar
Ik moet ervan huilenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk nummer.
En iedere keer als ik haar weer zie in haar blauwe pakje moet ik gniffelen.
Schop schop schopquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit 'verkeerde' filmpjes te kijken op YT,
even een schop richting de keuken nodig ofzo
Mijn parkiet is al onderweg.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schop schop schopEten maken, hup hup.
Dat is minder, dat je moet huilen er van. En er gaan er tegenwoordig veel dood maar dat was eigenlijk altijd wel zo alleen kunnen wij er nu meer dus lijken het er meer want vroeger zei mijn moeder ook zulke dingen en dacht ik, zal wel maar nu merk ik dat dus ook. Wij ouder, dus de mensen waar we mee opgroeide ook en dan ineens gaan ze dood omdat ze vaak al oud zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moet ervan huilen![]()
Zo te zien is de choreograaf dood... Er zit geen enkele structuur in die pasjes![]()
Ik heb toevallig net een cd gekocht waar dit op staat
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is al onderweg.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schop schop schopEten maken, hup hup.
Heb al satesoortding, daar gaat dat niet bij helpen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is al onderweg.
Dat kookding staat voor te verwarmenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is je satesoortding al klaar dan? Vergeet je doperwten niet he.
Niet vergeten dan he.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kookding staat voor te verwarmen![]()
Neuh, zo ben ik (nog) niet.quote:
Hopen dan dat nog lang niet gebeurt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, zo ben ik (nog) niet.
1 keer wel zien gebeuren. Bijna de brandweer gebeld
Komt vanzelf hequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dan dat nog lang niet gebeurt.
En oepsie![]()
Hier is het wel een keer gebeurt alleen was ik niet thuis, iets met een stoned zijnde schoonzoon en pan met olie op vuur.Alweer lang geleden inmiddels.
Meestal wel tenzij je dood bent voordat het gebeurt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt vanzelf he
Bij mij was het mijn oma. Kon het huis niet in. Dus raam op het raam.
Zie haar opstaan en naar de deur lopen.
Alleen kon ik haar niet in de keuken zien lopen. Die stond vol met rook.
Pan met hacheevlees oid die in kool was veranderd.
10 verschillende zo ongeveer, vrijwilligen op het filmfestival en dus heel veel naar de film mogenquote:
Dankjewel, nu even thuis eten en zo naar de volgendequote:
Ik dacht al, waarom duurt het zo lang voor je antwoord geeft, is het zo'n lange film.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
10 verschillende zo ongeveer, vrijwilligen op het filmfestival en dus heel veel naar de film mogen
[..]
Dankjewel, nu even thuis eten en zo naar de volgende
Nee joh, heet dementie en dat soort dingenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meestal wel tenzij je dood bent voordat het gebeurt.![]()
En heftig man.
Leukquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
10 verschillende zo ongeveer, vrijwilligen op het filmfestival en dus heel veel naar de film mogen
[..]
Dankjewel, nu even thuis eten en zo naar de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |