Heyy haiii! Nee de overdracht is pas op 15 december. Dus nog even wat weekjes wachten. We gaan er morgen wel even heen om wat dingen op te meten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh klinkt ook lekker. En Prishaaaaaa![]()
Ben je al verhuisd naar je nieuwe woning of moeten jullie het nog helemaal opknappen?
Het is jouw OPquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind de plaatjes eigenlijk wel prima zo, mooie vogel, mooie maan.
Ja!!quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:41 schreef ChocoFan het volgende:
Nou moet ik zeker ook een nieuw plaatje zoeken?
Zie kwoot hierboven.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind de plaatjes eigenlijk wel prima zo, mooie vogel, mooie maan.
Oeh, nog even geduld dus maar gelukkig gaat de tijd vrij snel, althans, zo ervaar ik het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyy haiii! Nee de overdracht is pas op 15 december. Dus nog even wat weekjes wachten. We gaan er morgen wel even heen om wat dingen op te meten.
Zekersquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch ook een drankje? Wat ze zelf maken?
Ik krijg hier een MI bij, die zal je niet bevallenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik wilde eerst niet maar er schiet mij ineens iets te binnen.
Gaat razend snel. Ondertussen dit huis proberen te verkopen dus tijd vliegt helemaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, nog even geduld dus maar gelukkig gaat de tijd vrij snel, althans, zo ervaar ik het.
Wel handig dat je morgen er dan wel langs kan om alvast wat op te meten. Beter dan dat je echt moet wachten en dan niets vooruit kan plannen.
Hou maar voor je en ik heb het al veranderd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een MI bij, die zal je niet bevallen![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
Weekend van Earth & Fire
Bekijk deze YouTube-video
Hier in Nederland ook hoor. Ik maak zelf ook een en ander. Of maakte. Straks in m’n nieuwe huis heb ik weer plek en dan kan ik weer dingen laten pruttelenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vooral in Amerika dacht ik, daar maken ze het veel zelf. En dat moet jij dan wel echt weten.
Lijkt mij dat je dit huis wel snel verkocht krijgt alleen moet het wel uitkomen dat je niet te lang 2 hypotheken hebt of dat je er eerder uit zou moeten dan dat je in je nieuwe zou kunnen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat razend snel. Ondertussen dit huis proberen te verkopen dus tijd vliegt helemaal.
En ja, wel fijn dat we er morgen heen kunnenIk wilde al vragen of het een keer mocht maar toen stuurde ze zelf een bericht, echt super fijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
You from the Appalachian mountains?
Ohw, zover gaat mijn kennis dan weer niet, ken het vooral als iets Amerikaans.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook hoor. Ik maak zelf ook een en ander. Of maakte. Straks in m’n nieuwe huis heb ik weer plek en dan kan ik weer dingen laten pruttelen
Ik vind het echt een heerlijk nummer.quote:
Het vlot nog niet zo erg maar goed. Ik ga ervanuit dat het allemaal goed gaat komenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je dit huis wel snel verkocht krijgt alleen moet het wel uitkomen dat je niet te lang 2 hypotheken hebt of dat je er eerder uit zou moeten dan dat je in je nieuwe zou kunnen.
En wat fijn dat ze je dan een bericht hadden gestuurd uit zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |