De nieuwe Frankenstein schijnt wel ok te zijn... Kun je ook vinden bij die link van net !quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:33 schreef kree het volgende:
alle films die nu te zien zijn op de streaming diensten is totale bagger,
Of door eigen netwerk gemaakt met overdreven LBQTI erin enzo.
niks goeds gewoon.
mjah mss. kan niet zeggen want niet gezien, maar dat soort film wil ik niet echt zien?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De nieuwe Frankenstein schijnt wel ok te zijn... Kun je ook vinden bij die link van net !
Zijn er weinig de laatste tijd helaas.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat was al niet best. maar oke, deze nieuwe weet ik niet
waar zijn de kwaliteit films he? ik zie ze niet meer zo? jullie wel?
rtl 8 is dan wat voor jou.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet hem net uit... Zelfs ik kan dat niet aan. Kijk nog liever een romantische comedy op Hallmark
snap je man, is er ook niet. zelfs die jurrasic park is uitgebouwd al. heb tot laatste gezien. maar werd alleen slechter als film.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er weinig de laatste tijd helaas.
Ben aan het wachten tot ik de nieuwe jurrasic park ergens zien kan.
Daar ben ik met mijn zoon heen geweest in de Biosquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er weinig de laatste tijd helaas.
Ben aan het wachten tot ik de nieuwe jurrasic park ergens zien kan.
Nou vond ik de Shawshank redemption ook geen wonder film, niet mijn genrequote:Op zaterdag 8 november 2025 23:37 schreef kree het volgende:
waar is de next "shahnshank redemption" enzo? of meer van die klassiekers... kijk die liever nog een keer als de AI bagger die ze nu produceren. ?
Dan is er in ieder geval Scarletquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar ben ik met mijn zoon heen geweest in de Bios
Ik zal verder maar niets zeggen....
nouja ik vond hem wel goed. iig verhaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou vond ik de Shawshank redemption ook geen wonder film, niet mijn genre
Best nog redelijk wat, LOTR, Star Wars (wel de eerste 3), Der Untergang, Groundhog Day, Trading Places, etc.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik vond hem wel goed. iig verhaal.
maar wat bv vind jij dan goeie verhalen of films?
paar met je wel eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best nog redelijk wat, LOTR, Star Wars (wel de eerste 3), Der Untergang, Groundhog Day, Trading Places, etc.
En heb een zwak voor zwart wit films. Al zijn die soms wel iets te langzaam.
Eens, ze moeten meer hun best gaan doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
paar met je wel eens
maar mis wel beetje nu nieuwe films die eraan kunnen tippen dus of bij lange na niet eens...
Maar wat staat er, willekeurig, in jouw top x?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
paar met je wel eens
maar mis wel beetje nu nieuwe films die eraan kunnen tippen dus of bij lange na niet eens...
Is dat het of wil je in het weekend niet naar bed, dus is alles leuk?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is weer zon avond.... door de weeks als ik moet werken is er van alles leuks op YT enzo... en in het weekend hebben ze alles verstopt
eens ja, het lijkt of ze allemaal daar maar de moed opgegeven hebben en denken we maken wat met (AI) wat meeste wss leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens, ze moeten meer hun best gaan doen.
Nu lijken de films een beetje op hun grote lijder
Kweet niet hoe je roestisch je russisch is ...quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat staat er, willekeurig, in jouw top x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kweet niet hoe je roestisch je russisch is ...Als jij met russisch komt wil ik niet op die link klikken eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Zag pas iets van een Duitse film over WO2, die zou nog wel goed kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
eens ja, het lijkt of ze allemaal daar maar de moed opgegeven hebben en denken we maken wat met (AI) wat meeste wss leuk vinden.
\Echt. ik kan van laatste 2 jaar geen film opnoemen die ik nu echt goed vond. Laatste was mss interstellar. of hoe heet ie over die atoombom.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kweet niet hoe je roestisch je russisch is ...haha wat is dit. ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Engels dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij met russisch komt wil ik niet op die link klikken eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Engels dan?Ik wacht gewoon lekker tot ie op een streamingdienst staat. Kan ik rustig op tv kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dank
stupidity has become as common as common sense was before
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |