We zijn blij dat je er weer bijna bovenop bent makker. In het vervolg wel gezonder leven, ziek word je alleen als je niet gevaccineerd bent of veel ongezonde rotzooi tot je neemt. Laat dit een wijze les voor je zijn!quote:Op zondag 9 november 2025 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Water
Ik ben net ziek geweest (koorts) dus het is belangrijk dat ik voldoende vocht binnenkrijg
Blijven doneren!!!!!quote:
Want jij denkt dat hij 1.80m is?quote:Op zondag 9 november 2025 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Alders zou 1.79m zijn, daar klopt toch helemaal niets van?
Ik heb juist het tegenovergestelde gevoel.quote:Op zondag 9 november 2025 13:38 schreef Diabool het volgende:
Commentator hoopt op resultaat voor ajax lijkt het wel.
Dat krijgen ze ook.quote:Op zondag 9 november 2025 13:38 schreef Diabool het volgende:
Commentator hoopt op resultaat voor ajax lijkt het wel.
Makkelie is z'n kaarten vergetenquote:Op zondag 9 november 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom krijgt Weghorst geen geel voor die hele matige schwalbe?
Och, kijk naar het laatste gifje in de OP waar hij geen rood voor kreeg.quote:Op zondag 9 november 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom krijgt Weghorst geen geel voor die hele matige schwalbe?
"zit" is wel een goed gekozen woord hier.quote:Op zondag 9 november 2025 13:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
Oh ja Dolberg zit ook nog bij de selectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |