Ik neem aan dat de helft van de gebroken heup dan afsterft?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als daar een bejaarde over uitglijdt zijn ze half -dood. Die breken dan een heup.
Daarom haal je het weg van de stoep, het fietspad en de weg. In een strook groen naast die zaken kan het natuurlijk prima blijven liggen.quote:
Tja dat kun je doen, dan heeft de rest er last van. Wij hebben allemaal last van de bladeren op de klinkers hier.. er gaan geregeld fietsers op hun bakkes... en mijn autotje slipt ook wel eens weg... dus moi weg er mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik blaas het blad juist de straat op, dan kan de gemeente zijn eigen zooi opruimen
Wat is je klacht?quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:25 schreef CarbonC het volgende:
1. grafherrie.
2. het helpt geen reet.
3. het is slecht.
Klacht: mensen met een bladblazer.
Mietje.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik gebruik de bladblazer met trots. In de herfst elke week.
En tuurlijk helpt dat, 5 min blazen ipv 2 uur harken.
Flikker op met je hark!
Aso. En je snapt geeneens dat jouw gedrag geen zak uitmaakt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik blaas het blad juist de straat op, dan kan de gemeente zijn eigen zooi opruimen
Vertel dat maar aan die klote boomers die meestal met zo'n bazooka rondlopen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:25 schreef CarbonC het volgende:
1. grafherrie.
2. het helpt geen reet.
3. het is slecht.
Klacht: mensen met een bladblazer.
Gister nog met mijn stijve hark je ma's vijgenblad opzij geharkt, en vervolgens haar vochtige holletje volgeblazen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik gebruik de bladblazer met trots. In de herfst elke week.
En tuurlijk helpt dat, 5 min blazen ipv 2 uur harken.
Flikker op met je hark!
Een e-book maakt geen geluid. :/quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is je klacht?
Klacht een, terecht. Maar dat is iets voor de moderne mens. Wij kunnen niet meer zonder lawaai.
Overal waar de mens gaat moet het vergezeld gaan van muziek, e-books of de meest onbenullige berichtjes.
Pure stilte kan de huidige mens niet aan, hij denkt dan dat hij dood is.
Nee, ik ben soms ook een drama-queen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de helft van de gebroken heup dan afsterft?
Hebben ze nog een gezonde helft over, ik zie het probleem niet.
Ik zoek nog een goeie die niet te duur is en waar een korte nozzle op kan zodat ik hem goed kan gebruiken om mijn auto's droog te blazen ipv droogdoeken gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
tegenwoordig heb je elektrische bladblazers die veel minder herrie maken
Wat voor gare banden heb jij dan onder je auto liggen dat je slipt op blaadjes?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Tja dat kun je doen, dan heeft de rest er last van. Wij hebben allemaal last van de bladeren op de klinkers hier.. er gaan geregeld fietsers op hun bakkes... en mijn autotje slipt ook wel eens weg... dus moi weg er mee.
Dit is wel fancy, Jos zou jaloers zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 12:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor TS gaan ze nu overschakelen naar een bladhark
[ afbeelding ]
Mijn leeftijd?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
onzinlijstje
van de stoep moet je het blazen anders is het gevaarlijk voor mensen van uw leeftijd
Weet niet wat voor auto jij hebt maar als ik over een berg bladeren heen mag rijden doen mijn wielen het standaard een stuk minder..quote:Op zondag 9 november 2025 11:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat voor gare banden heb jij dan onder je auto liggen dat je slipt op blaadjes?
Ik las bladtechnischquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Aso. En je snapt geeneens dat jouw gedrag geen zak uitmaakt.
Belastingtechnisch gezien.
Daar weet @Cockwhale ook wel raad mee, voor al die moeders die een voorjaarsbeurt nodig hebbenquote:Op zondag 9 november 2025 11:19 schreef Pharkus het volgende:
ff lekker geblazerd; van de lente weer de hogedrukreiniger erop.
TRquote:Op zondag 9 november 2025 19:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar weet @:cockwhale ook wel raad mee, voor al die moeders die een voorjaarsbeurt nodig hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |