Hmm niet echt maar de kamers die straks weer verstopt zijn is wel leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
geinig, al leuke/aparte bouwdingen gezien?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Geheel volgens verwachting afgemaakt.
Ik mocht de laatste 4 minuten niet meer meedoen
helaasquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Balenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Moest je kotsen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
3 persoonlijke fouten. Die 2e en derde waren binnen een seconde van elkaar, kutscheidsquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BalenWaarom mocht je niet meer meedoen?
Nou nou.quote:
Speel dan ook gewoon normaal ipv overtredingen te maken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig werkte m'n maag meequote:
Die tweede was de grootste onzin p die ik ooit heb mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Speel dan ook gewoon normaal ipv overtredingen te maken.
Genaaid door de scheids.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 persoonlijke fouten. Die 2e en derde waren binnen een seconde van elkaar, kutscheids
Deceptie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, F1 is ook niet echt het terugkijken waard heeft iemand net onbewust aan mij gespoilerd.
Race hoeven we ook niet te kijken morgen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, F1 is ook niet echt het terugkijken waard heeft iemand net onbewust aan mij gespoilerd.
Was sowieso een afschuwelijke scheids. Hij floot ook het tweede bagger en ik kon het gewoon niet geloven toen ik hoorde dat hij ons ook zou fluiten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genaaid door de scheids.
Het klinkt alsof de scheids gelijk had.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tweede was de grootste onzin p die ik ooit heb mogen ontvangen.
En daarna kreeg ik meteen een strafworp tegen omdat er een "nee joh" uitflopte
Tenzij regen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Race hoeven we ook niet te kijken morgen.
slapen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al 10 minuten aan het bedenken waarom ik een alarm op m'n telefoon heb gezet voor over 22 minuten. Ik moest iets doen, maar wat...
De was doen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al 10 minuten aan het bedenken waarom ik een alarm op m'n telefoon heb gezet voor over 22 minuten. Ik moest iets doen, maar wat...
gewoon minder fouten maken... Al dat afschuiven op anderenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genaaid door de scheids.
Zou toch kunnenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zou ik geen alarm voor zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |