Ten Hag is december 2017 aangesteld.quote:Op maandag 10 november 2025 15:15 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Vergeet dit gewoon. Veel belangrijker naar de toekomst te kijken, nu een stap terug om er volgend seizoen 2 of 3 voorwaarts te maken. Je draait nu ook alleen CL voor het geld, sportief is het een afgang, voorkom dit.
Ik zou voor geen enkele nederlander gaan, met uitzondering van Louis of Ten Hag, ok Slotquote:Op maandag 10 november 2025 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoezo zou je met Simonis voor weer een onervaren trainer gaan? Ga nou gewoon eens voor een trainer met een bewezen trackrecord en minimaal 5 jaar lang ervaring als hoofdtrainer in t betaald voetbal
Daar heb je gelijk in, een zekerheidje is het niet, dat is het nooit. Maar ga ervan uit dat je na afbraak weer op een goede manier kunt gaan opbouwen. Je noemt Ten Hag maar dat hoeft helemaal niet Ten Hag te zijn. Ajax heeft denk ik het meest behoefte aan een trainer met jaren ervaring die een dikke vinger in de pap heeft vwb spelers transfers. Geef daarbij de gelegenheid dat hij een vertrouwde assistent mag meenemen en laat hem een team opbouwen naar zijn inzicht. Heb wat geduld en geef zo'n man de tijd een team te smeden en niet gelijik na 2 nederlagen met de grond gelijk te maken. De kans op een succesvolle samenrwerking wordt hiermee een stuk groter.quote:Op maandag 10 november 2025 16:33 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ten Hag is december 2017 aangesteld.
Die stap terug om later 2 of 3 vooruit te maken is alleen zinnig als je (zo goed als) zeker weet dat je die stappen inderdaad gaat maken (en anders niet). Dat is in de voetballerij - en zeker bij Ajax momenteel - allesbehalve een zekerheidje.
CL spelen maakt je club bovendien aantrekkelijker voor spelers (en coaches). Dit zomaar op te geven is financiële en sportieve waanzin.
Dicky?quote:Op maandag 10 november 2025 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoezo zou je met Simonis voor weer een onervaren trainer gaan? Ga nou gewoon eens voor een trainer met een bewezen trackrecord en minimaal 5 jaar lang ervaring als hoofdtrainer in t betaald voetbal
Ik noem Ten Hag omdat dat de meest recente trainer was die zeer succesvol was bij Ajax. Hij is gedurende het seizoen gekomen, wat je mening, dat je maar moet wachten tot aan het einde van het seizoen, ontkracht.quote:Op maandag 10 november 2025 18:21 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, een zekerheidje is het niet, dat is het nooit. Maar ga ervan uit dat je na afbraak weer op een goede manier kunt gaan opbouwen. Je noemt Ten Hag maar dat hoeft helemaal niet Ten Hag te zijn. Ajax heeft denk ik het meest behoefte aan een trainer met jaren ervaring die een dikke vinger in de pap heeft vwb spelers transfers. Geef daarbij de gelegenheid dat hij een vertrouwde assistent mag meenemen en laat hem een team opbouwen naar zijn inzicht. Heb wat geduld en geef zo'n man de tijd een team te smeden en niet gelijik na 2 nederlagen met de grond gelijk te maken. De kans op een succesvolle samenrwerking wordt hiermee een stuk groter.
Niet beschikbaar, willen niet, kunnen niet, mogen niet van hun moeder/tante/echtgenoot/zaakwaarnemer. Dus wat blijft er dan over.quote:Op maandag 10 november 2025 17:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
We kunnen ook Bosz vragenquote:Op maandag 10 november 2025 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou voor geen enkele nederlander gaan, met uitzondering van Louis of Ten Hag, ok Slot
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 10 november 2025 19:11 schreef SamCooke het volgende:
[..]
De grootste uitdaging is dat de donkere krachten bij Ajax buitenspel moeten worden gezet.
Slot begint ook aardig door de mand te vallen..quote:Op maandag 10 november 2025 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou voor geen enkele nederlander gaan, met uitzondering van Louis of Ten Hag, ok Slot
Beetje voorbarig.quote:Op maandag 10 november 2025 19:18 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Slot begint ook aardig door de mand te vallen..
Blijft een goede trainer.quote:Op maandag 10 november 2025 19:18 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Slot begint ook aardig door de mand te vallen..
Daarom heb ik nooit helemaal kunnen geloven dat Heitinga uit de koker van Kroes kwam. Een buitenstaander die juist een link had met de hypetrainer van afgelopen seizoen.quote:Op maandag 10 november 2025 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bekende weer van Kroes, dus die gaat verder geen lijntjes meer uitgooien.
Wiegman zou me ontzettend leuk lijken bij een progressieve provincieclub. Weet alleen niet of die bestaan.quote:Op maandag 10 november 2025 16:31 schreef Bofjijff het volgende:
Wiegmandoe maar niet. Gaat ook niet gebeuren.
Sky sports meldt gesprekken met Simonis, ook niet enthousiast daarover..
DannyGODquote:Blind speelde volgens Jansen een grote rol in het ontslag van Heitinga. „Hij heeft zelf nog niet één seconde met Heitinga gesproken. Maar hij vertelde ondertussen wel tegen Van Gaal dat Heitinga er niks van kon. Terwijl John elke week met Louis sprak als klankbord. En telkens zei Louis: ‘Ik begrijp wat je aan het doen bent, het is prima.’”
Daarom reageerde Heitinga verbaasd op zijn ontslag. „Hij belde meteen met Louis, en die zei: ‘Ik heb inderdaad gezegd dat je eruit moet.’ Omdat hij van Beuker en Blind de info had gekregen dat alles fout was.” Dat Ajax onder een opvolger van Heitinga beter gaat presteren, betwijfelt Jansen. „Ze moeten eerst schoon schip maken. Met deze selectie kan je niks, zeker niet in de Champions League.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |