5 min was beter geweest, maar ja... als t van de blessure tijd af moet hangen...quote:Op zondag 9 november 2025 14:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Op basis van wat is het maar 3 minuten??
Mja vind je echt dat het daar aan lag?quote:
Nou ik zou die wissels wel eerder brengen ja. Wat het oplevert is een tweede, maar dit was te laat voor een effectquote:Op zondag 9 november 2025 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mja vind je echt dat het daar aan lag?
Nee het was verder ook kutquote:Op zondag 9 november 2025 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mja vind je echt dat het daar aan lag?
ik vond het in elk geval niet slechter. En Alders beviel mij wel als linksback.quote:Op zondag 9 november 2025 14:12 schreef Themeparktommy het volgende:
De grote vraag is, zagen we aanknopingspunten? Zagen we verbetering?
Een keer geen until we scorequote:Op zondag 9 november 2025 14:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Op basis van wat is het maar 3 minuten??
10 minuten is wel idealer ja.quote:Op zondag 9 november 2025 14:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou ik zou die wissels wel eerder brengen ja. Wat het oplevert is een tweede, maar dit was te laat voor een effect
Deef is wel iemand die iets kan forceren.quote:Op zondag 9 november 2025 14:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Gloukh wisselen voor Deef is ook een martelkamer waard.
Begin eens met patronen bij spelhervattingen.quote:Op zondag 9 november 2025 14:21 schreef papert het volgende:
Niemand had natuurlijk verwacht dat Fred Grim hier in 5 dagen een voetbal machine van had gemaakt. We wisten vantevoren dat we vandaag wat geluk nodig zouden hebben.
Hopelijk wordt de nieuwe trainer snel aangesteld. Maar die trainer gaat natuurlijk wel even nodig hebben er de nodige patronen in te slijpen, want er zijn nu 0 patronen.
Helaas vliegt een groot deel van de selectie weer uit de komende week.quote:Op zondag 9 november 2025 14:21 schreef papert het volgende:
Niemand had natuurlijk verwacht dat Fred Grim hier in 5 dagen een voetbal machine van had gemaakt. We wisten vantevoren dat we vandaag wat geluk nodig zouden hebben.
Hopelijk wordt de nieuwe trainer snel aangesteld. Maar die trainer gaat natuurlijk wel even nodig hebben er de nodige patronen in te slijpen, want er zijn nu 0 patronen.
Wellicht eerst vooral hopen op een trainer die enige vorm van capaciteiten heeft.quote:Op zondag 9 november 2025 14:21 schreef papert het volgende:
Met kroes aan het roer en de huidige leiding, heb ik een hard hoofd daarin dat ze iets met kwaliteit daar gaan neerzetten.quote:Op zondag 9 november 2025 14:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht eerst vooral hopen op een trainer die enige vorm van capaciteiten heeft.
Niet waar. Het is best een patroon dat spelhervattingen een probleem zijnquote:
Dat was die ja en die achterstand los je niet op in een week.quote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, duidelijk was Heitinga het probleem.
3 dagenquote:Op zondag 9 november 2025 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was die ja en die achterstand los je niet op in een week.
Het is wat ik al heel het seizoen zeg: jullie hebben gewoon een heel matige selectie. Al zet je Pep voor de groep.quote:Op zondag 9 november 2025 13:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij dacht dat Grim het tij zou keren?![]()
Deze ex-reservekeeper heeft niets weg van een trainer man, ze hadden daar net zo goed iemand van de kantine neer kunnen zetten. Hij is nog slechter dan Heitinga.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |