Oeh…belle en sebastien, ik hoor de muziekquote:Op zondag 9 november 2025 19:06 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe deze
Belle & Sébastien (1965-1972) - KinderTV Geheugen https://share.google/z2PZCHgJMp81hFoAz
Bekijk deze YouTube-video![]()
Harteloosquote:Op zondag 9 november 2025 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik vermoedelijk erg kut vinden en een hoop over zeiken.
Ik denk ook dat jouw situatie aanzienlijk anders is dan die van bejaarden. Jij moet OOK liever voor jezelf zijn, net als mijn bejaarden, maar wel vanuit een andere invalshoek. Als jij over 5 jaar nog met dezelfde dingen worstelt (1/2) en je gaat er nog steeds op dezelfde manier mee om (2/2), dan krijg je van mij wel echt een tets op je fontanel hoor.
Maarmaarmaar ik heb het zo graag over jouquote:Op zondag 9 november 2025 19:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Harteloos![]()
Ik poogde het niet per se over mij te hebben, maar het geeft me wel een heel ander perspectief op geen hulp willen vragen van ouders etc.
Als dat jongetje dan gaat zingen met zijn hoge stemmetje, man man manquote:Op zondag 9 november 2025 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh…belle en sebastien, ik hoor de muziek
En nee dat laatste (Edit?), kan echt wel beterder.quote:Op zondag 9 november 2025 19:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Harteloos![]()
Ik poogde het niet per se over mij te hebben, maar het geeft me wel een heel ander perspectief op geen hulp willen vragen van ouders etc.
Tevens ben ik bizar lief voor mezelf, als je het mij vraagt.
Editquote:Op zondag 9 november 2025 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En nee dat laatste (Edit?), kan echt wel beterder.
Jaaaaa hequote:
Daarna speelde hij nog in een puber serie. Puber Kaatje was helemaal in lovequote:Op zondag 9 november 2025 19:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Als dat jongetje dan gaat zingen met zijn hoge stemmetje, man man man![]()
quote:Op zondag 9 november 2025 19:06 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe deze
Belle & Sébastien (1965-1972) - KinderTV Geheugen https://share.google/z2PZCHgJMp81hFoAz
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ineens hulp moeten vragen vind ik ook wel echt anders dan aftakelen en stukje bij beetje aftakelen door ouderdom en daar een helpende hand bij kunnen gebruiken.quote:Op zondag 9 november 2025 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou ik vermoedelijk erg kut vinden en een hoop over zeiken.
Ik denk ook dat jouw situatie aanzienlijk anders is dan die van bejaarden. Jij moet OOK liever voor jezelf zijn, net als mijn bejaarden, maar wel vanuit een andere invalshoek. Als jij over 5 jaar nog met dezelfde dingen worstelt (1/2) en je gaat er nog steeds op dezelfde manier mee om (2/2), dan krijg je van mij wel echt een tets op je fontanel hoor.
Ze hadden me met het laatste verstilde stukquote:Op zondag 9 november 2025 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Edit
Over emo gesproken.
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
En ik hou helemaal niet van dans
Maar jij vraagt hulp aan je man en daar hebben jullie beiden “voordeel” van.quote:Op zondag 9 november 2025 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ineens hulp moeten vragen vind ik ook wel echt anders dan aftakelen en stukje bij beetje aftakelen door ouderdom en daar een helpende hand bij kunnen gebruiken.
Ik moet ook al 20+ jaar dagelijks om hulp vragen. Dat kost me eigenlijk niet eens veel moeite, vooral omdat niet om hulp vragen vaak voor beide meer ellende oplevert.
Dat is waar. Toen ik vorig jaar aan een lieve vriendin vroeg om me te helpen met schoonmaken, heb ik daar ook te lang mee gewacht en er te ingewikkeld over gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar jij vraagt hulp aan je man en daar hebben jullie beiden “voordeel” van.
Mij ookquote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hadden me met het laatste verstilde stuk
Het uit handen nemen van "klusjes". Is ook uit handen nemen van veel meer.quote:Op zondag 9 november 2025 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ineens hulp moeten vragen vind ik ook wel echt anders dan aftakelen en stukje bij beetje aftakelen door ouderdom en daar een helpende hand bij kunnen gebruiken.
Ik moet ook al 20+ jaar dagelijks om hulp vragen. Dat kost me eigenlijk niet eens veel moeite, vooral omdat niet om hulp vragen vaak voor beide meer ellende oplevert.
@derLudolf men kan het negeren…quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie
[ afbeelding ]
Ewewewew gevoelens?quote:Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie
[ afbeelding ]
Een uur en 5 minuten zelfs, als je ook niet lezen hier meetelt!quote:Op zondag 9 november 2025 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt wel keurig een uurtje afgewacht @:vlindertje89
Ja maar ik heb er het geld en het rijbewijs niet voor (de motorquote:
Welke motor?quote:Op zondag 9 november 2025 21:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er het geld en het rijbewijs niet voor (de motor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |