abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219233383
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:06 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe deze

Belle & Sébastien (1965-1972) - KinderTV Geheugen https://share.google/z2PZCHgJMp81hFoAz

Bekijk deze YouTube-video

:'( :D
Oeh…belle en sebastien, ik hoor de muziek
We have far more in common than that which devides us..
pi_219233460
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou ik vermoedelijk erg kut vinden en een hoop over zeiken.

Ik denk ook dat jouw situatie aanzienlijk anders is dan die van bejaarden. Jij moet OOK liever voor jezelf zijn, net als mijn bejaarden, maar wel vanuit een andere invalshoek. Als jij over 5 jaar nog met dezelfde dingen worstelt (1/2) en je gaat er nog steeds op dezelfde manier mee om (2/2), dan krijg je van mij wel echt een tets op je fontanel hoor.
Harteloos }:|

Ik poogde het niet per se over mij te hebben, maar het geeft me wel een heel ander perspectief op geen hulp willen vragen van ouders etc.

Tevens ben ik bizar lief voor mezelf, als je het mij vraagt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219233462
Het is wat cat zegt denk ik, hetzelfde tevreden, fijne gevoel dat ik krijg als ik op mn werk zoveel als mogelijk kan doen voor mensen in die patiëntenzorg.
pi_219233473
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik poogde het niet per se over mij te hebben, maar het geeft me wel een heel ander perspectief op geen hulp willen vragen van ouders etc.
Maarmaarmaar ik heb het zo graag over jou O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219233476
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh…belle en sebastien, ik hoor de muziek
Als dat jongetje dan gaat zingen met zijn hoge stemmetje, man man man :'( :'(
pi_219233496
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Tevens ben ik bizar lief voor mezelf, als je het mij vraagt.
En nee dat laatste (Edit?), kan echt wel beterder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219233541
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En nee dat laatste (Edit?), kan echt wel beterder.
Edit :Y

Over emo gesproken.
:'( :'( :'(

En ik hou helemaal niet van dans }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219233575
Oh jaaaaa :'( O+
pi_219233651
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:18 schreef Blues het volgende:
Oh jaaaaa :'( O+
Jaaaaa he

Ik ging gewoon janken.
En toen ik het mijn kind liet zien nog eens.
En bij het volgende kind wéér!
pi_219233688
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Als dat jongetje dan gaat zingen met zijn hoge stemmetje, man man man :'( :'(
Daarna speelde hij nog in een puber serie. Puber Kaatje was helemaal in love
pi_219234168
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:06 schreef Blues het volgende:
@:Cat-astrophe deze

Belle & Sébastien (1965-1972) - KinderTV Geheugen https://share.google/z2PZCHgJMp81hFoAz

:'( :D
O+

De mijne https://share.google/VxYRJSR4p5Htrd3Zr (nee, geen eigen uitvoering :P )
Vanaf 2.30 is het brok-in-de-keel-tijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 9 november 2025 @ 20:06:47 #252
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219234244
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zou ik vermoedelijk erg kut vinden en een hoop over zeiken.

Ik denk ook dat jouw situatie aanzienlijk anders is dan die van bejaarden. Jij moet OOK liever voor jezelf zijn, net als mijn bejaarden, maar wel vanuit een andere invalshoek. Als jij over 5 jaar nog met dezelfde dingen worstelt (1/2) en je gaat er nog steeds op dezelfde manier mee om (2/2), dan krijg je van mij wel echt een tets op je fontanel hoor.
Ineens hulp moeten vragen vind ik ook wel echt anders dan aftakelen en stukje bij beetje aftakelen door ouderdom en daar een helpende hand bij kunnen gebruiken.

Ik moet ook al 20+ jaar dagelijks om hulp vragen. Dat kost me eigenlijk niet eens veel moeite, vooral omdat niet om hulp vragen vaak voor beide meer ellende oplevert.
Spoilers!
pi_219234245
Wat @Vanyel zei had ik ook in mn hoofd, maar ik ben druk schrijfopdrachten aan het nakijken dus ging niet uitgebreid posten. En nu heeft Vanyel het al voor me gedaan _O_ het is denk ik zowel begrijpelijk als frustrerend.

Ik ben ook gefrustreerd want ik moet nog heel veel opdrachten en ik had eerder moeten en kunnen beginnen. En ik heb pijn aan mn knie, kreeg bij inspeel-partijtje een bal van teamgenoot hard op mn knie. Zat meteen een ei op, maar wel hele wedstrijd gespeeld. En nu ik op bank lig, en het stijf is geworden, en het ei nog wat groter, doet ie nog meer pijn.

Maar ik heb geen tijd voor pijn, want ik heb nog 25 opdrachten na te kijken voor morgen 12:00 }:| . In elk geval komende uur graag een FOEI als ik hier toch post ;)
pi_219234247
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 19:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Edit :Y

Over emo gesproken.
:'( :'( :'(

En ik hou helemaal niet van dans }:|
Ze hadden me met het laatste verstilde stuk :'(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219234272
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ineens hulp moeten vragen vind ik ook wel echt anders dan aftakelen en stukje bij beetje aftakelen door ouderdom en daar een helpende hand bij kunnen gebruiken.

Ik moet ook al 20+ jaar dagelijks om hulp vragen. Dat kost me eigenlijk niet eens veel moeite, vooral omdat niet om hulp vragen vaak voor beide meer ellende oplevert.
Maar jij vraagt hulp aan je man en daar hebben jullie beiden “voordeel” van.
  zondag 9 november 2025 @ 20:12:21 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_219234303
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar jij vraagt hulp aan je man en daar hebben jullie beiden “voordeel” van.
Dat is waar. Toen ik vorig jaar aan een lieve vriendin vroeg om me te helpen met schoonmaken, heb ik daar ook te lang mee gewacht en er te ingewikkeld over gedaan.
Spoilers!
pi_219234334
Deze SC O+
pi_219234348
ff heul wat anders, grappig spelletje ondekt. Ik kom maar tot level 3. }:|

https://gandalf.lakera.ai/baseline
pi_219234378
Poes vindt het de laatst tijd ERG BELANGRIJK lekker dichtbij te zijn. Van afstandelijk poesje ging ze naar altijd in de buurt, maar niet te veel aanraken please, naar eens op schoot proberen, naar (bijna) altijd binnen handbereik en spinnen als er geaaid wordt O+
pi_219234435
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ze hadden me met het laatste verstilde stuk :'(
Mij ook :Y
  zondag 9 november 2025 @ 20:40:42 #261
63722 z80
I fink you freaky
pi_219234633
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het uit handen nemen van "klusjes". Is ook uit handen nemen van veel meer.
Bijvoorbeeld de afvalbak buiten zetten. Voor aanbieder bak mee nemen bij het naar buiten gaan.
Voor mij, dat IK van mijn stoel moet opstaan, naar de bak moet lopen en naar buiten moet.
Doordat iemand anders de bak buiten zet vervalt het moeten bewegen. En als bewegen lastig is of pijn doet ga je dat steeds minder doen. Waarbij simpele moetjes er voor zorgen dat je toch blijft bewegen.

Ander probleem is dat het gene dat de "hulp" opvalt en aanbied om te doen iets is dat die persoon nog wel kan. Dat wat die persoon inmiddels al heeft moeten inleveren valt niet op. Omdat het langzaam gaat, of er een workaround voor gevonden is.
Door ook dat uit handen te nemen blijft er nog verdomt weinig over dat die persoon nog wel kan/mag doen.

In het verleden rond om mij gezien gebeuren. En inmiddels zelf ook een aantal dingen die ik moet laten omdat het niet meer kan. Maar die ik nog wel graag zou willen. En die dingen die ik niet meer kan vallen andere niet op omdat ik er inmiddels omheen gewerkt heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 20:49:56 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219234761
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @fietsie

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219234841
Het duurde even maar Elin is nu echt afgericht. Ze moet ‘s morgens en ‘s avonds een pilletje. Dan gaat er een alarm op de ipad af. ‘S morgens krijgt ze dan een likje yoghurt (‘s avonds niet ). Het is al een paar dagen dat wanneer het alarm af gaat, ze aan komt lopen. Nu nog zien dat ze ze zelf opeet
pi_219234921
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie

[ afbeelding ]
@derLudolf men kan het negeren…
Jij kan ook even hier meelezen? R&P / Vrouwonvriendelijk?
pi_219234926
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2025 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Heb jij ook van die dikke koffers op je BMW @:fietsie

[ afbeelding ]
Ewewewew gevoelens? :P
pi_219234942
Sinds mijn vorige post 6 opdrachten nagekeken en een bakje gevuld met banaan en sinaasappel en 90% pure chocolade welke ik nu aan het opeten ben. Als ik nog keer 4-6 opdrachten kan doen zo, ben ik tevreden voor vandaag.

Minder tevreden met mezelf in meer algemene zin; ik ging eigenlijk vrijdagmiddag vrij nemen en morgen ook en dan een lang weekend niks doen. In plaats daarvan heb ik vrijdag hele dag gewerkt, gisteravond twee uur gewerkt voor onderzoek wat ik vrijdag na lange dag was vergeten, vandaag sinds 19:30 met twee korte pauzes gewerkt en moet nog wel een uurtje, en moet ik morgenochtend op dit tempo ook nog wel 3-3.5u incl pauzes. En heb ik ook nog andere dingen. Heb mn vrije dagen wel ingetrokken, en volgende week maandag vrij genomen voor een nieuwe poging tot lang weekend vrij.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 21:17:52 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219234960
Je hebt wel keurig een uurtje afgewacht @vlindertje89 :+
pi_219234980
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2025 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt wel keurig een uurtje afgewacht @:vlindertje89 :+
Een uur en 5 minuten zelfs, als je ook niet lezen hier meetelt! :P

Wel heel zinnige gesprekken hier nu :Y waar ik graag aan mee doe, maar als dat niet mag van mezelf blijken toch verschillende mensen al te typen wat ik zou willen, dus dat scheelt!

Nou, bakje fruit en choco is op, door met het laatste blokje nakijken van vanavond. En dan eerste nacht nieuw matras uitproberen!
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 21:21:13 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219234987
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ewewewew gevoelens? :P
Ja maar ik heb er het geld en het rijbewijs niet voor (de motor :P )
pi_219235011
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 21:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja maar ik heb er het geld en het rijbewijs niet voor (de motor :P )
Welke motor?

Jij wilde toch gewoon tietuh posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')