Het programma zou een stuk minder vaak worden uitgezonden….quote:Op maandag 10 november 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij werd er in de lente wel iets gezegd over mogelijk 2 of 3x per week uitzenden (toen ze het hadden over een nieuw barMENS @:dkup).
Misschien komen ze dan straks terug met zoiets.
Jammer dat we niet weten per wanneer.quote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het programma zou een stuk minder vaak worden uitgezonden….
Jij plaatste ook opeens iets van het begint weer dit seizoen. Anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat we niet weten per wanneer.
Ja dat kwam compleet uit het niets. Ze hadden het over de herfst maar het werd zomer.quote:Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij plaatste ook opeens iets van het begint weer dit seizoen. Anders had ik het ook niet geweten![]()
![]()
Zit echt totaal geen consistentie in….
Ja ik zag ook een post voorbij komen die volgens mij niet eens op tv is geweest. Iemand met twee kleuren haar. Of ik heb die aflevering gemist.quote:Op maandag 10 november 2025 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Op Insta hebben ze gewoon een story met twee mensen alsof er vanavond een aflevering was.
Kerst en oud en nieuw specials AIDSquote:Op maandag 10 november 2025 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat kwam compleet uit het niets. Ze hadden het over de herfst maar het werd zomer.![]()
Moeten we nu tot de lente wachten?
quote:Emily (21) runt OnlyFans-account vanuit haar slaapkamer bij haar moeder: ‘Alleen content als zij aan het werk is’
https://www.ad.nl/westlan(...)et-werk-is~a00dacd0/
quote:Op zondag 16 november 2025 10:29 schreef DKUp het volgende:
Kent u deze nog?
Alles voor de aandacht om aan meer abonnees en fooien te komen.
[..]
That's how NPO rolls....Denk dat RTL het wel wil hebben, daar zijn ze ook al zo woke en inclusief-geil met Peter van de Vorst voorop.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:23 schreef DrDentz het volgende:
Ben wel blij dat First Dates verdwijnt, elke keer als ik daar langs zapte zag ik 2 genderneutrale debielen met paars haar en 15 neusringen tegenover elkaar zitten.
Maar daar flopt het, want het RTL publiek wil dat niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
That's how NPO rolls....Denk dat RTL het wel wil hebben, daar zijn ze ook al zo woke en inclusief-geil met Peter van de Vorst voorop.
Goed ideequote:Op dinsdag 25 november 2025 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Mooi, kan gewoon naar een commercieel station.
Nee, RTL is van oudsher nooit links/woke geweest. Was altijd wel een zender in het midden en misschien wat leunend naar rechts zelfs. Maar sinds Peter v.d. Vorst daar de scepter zwaait wil hij zijn persoonlijke favoriete woke zender inrichten net als de NPO. Maar goed, we wijken af. Op RTL 5 zou het als dagelijks programma nog wel succesvol kunnen zijn, dat hebben ze nu niet daar na het stoppen van Big Brother.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar daar flopt het, want het RTL publiek wil dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |