Ja dit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef Bart2002 het volgende:
Je kunt het beste een trefzeker geweer hebben of wat. Dat kun je je noodpakket gewoon "krijgen" zeg maar. Reken maar dat er altijd een bepaalde groep is die zoiets doet.
Je linkje doet het (bij mij) niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Opgezocht:
https://www.bol.com/nl/nl(...)es/9200000084837589/
De bedoeling is dat je voor meerdere dagen in huis hebt dus moet je nog ff flink wat wat er bij halen.quote:
En je eet en drinkt ook die diesel?quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gelul over noodpakket is gewoon om
Het gepeupelte in gedrang te houden als de stroom uitvalt.
Je kunt het vergelijken met het mondkapje bij corona.
Doet niks maar geeft een gevoel van controle.
Zelf heb ik een aggregaat op diesel van 10kva en veel diesel (toevallig bedrijfsmatig)
En kan gewoon het hele huis incl verwarming weken laten doordraaien zo.
Ongeveer 10.000 kcal per literquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En je eet en drinkt ook die diesel?
Grondwaterput en het drinken is opgelost, eten houd je ook wel even uit als je wat in de kelder hebt staan toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Een kelder ? De meesten zijn blij als ze een kruipruimte hebben, en dan moet ie ook nog droog zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Grondwaterput en het drinken is opgelost, eten houd je ook wel even uit als je wat in de kelder hebt staan toch?
De 3 koelvries combinaties zal vast iets inliggen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat dusdanig mus gegaan dat we een fluitje nodig hadden in huis?quote:Op maandag 10 november 2025 19:31 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Ik ga wel een noodpakket halen. Nederland is gewoon een gevaarlijk gebied met al die industrie in Pernis. Ongeluk zit in een klein hoekje
Je kunt ook beter losse dingen kopen die je echt kunt gebruiken ipv een compleet pakket waar ook zaken in zitten waar je niets mee kunt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind zo'n pakket aan de dure kant
recent nog met coronaquote:Op maandag 10 november 2025 19:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe vaak is dat dusdanig mus gegaan dat we een fluitje nodig hadden in huis?
Een fluitje nodig met corona?quote:Op maandag 10 november 2025 20:01 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
recent nog met corona
dat kan zomaar nog een keer gebeuren
Fluitje?quote:Op maandag 10 november 2025 20:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een fluitje nodig met corona?
Wat deed je daar dan mee?
Aah, ik dacht zo'n pakket als in de OP.quote:Op maandag 10 november 2025 20:13 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[..]
Fluitje?
Je gaat gewoon de noodzakelijke voorraadje aanleggen.
water en voedingsmiddelen die je lang kan bewaren zonder dat je daar koeling voor nodig heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |