En wat is de specifieke reden om het niet in huis te halen?quote:
Maar op een powerstation van 400 euro kan je denk ik ook niet koken. Zo'n campingstelletje is veel handiger.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja weet je 3 dagen houd ik wel uit zonder inductiekookplaat. Ik heb een campinggasfornuisje en 2 butaangasflessen. Ik heb veel voedsel wat je niet hoeft te koken. Die 400 euro of nog meer vind ik dan een beetje gortig.
Wat is de reden om het WEL in huis te halen kan je beter vragenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat is de specifieke reden om het niet in huis te halen?
Dat is overduidelijk. De kans en mogelijkheid op een cyberoorlog en stroomuitval is helaas heel reëel aanwezig. Daarop voorbereid te zijn is verstandig. Uiteraard met de hoop dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 22 december 2025 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is de reden om het WEL in huis te halen kan je beter vragen
Die kansen zijn altijd aanwezig. Dus dan had je het allang moeten hebbenquote:Op maandag 22 december 2025 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk. De kans en mogelijkheid op een cyberoorlog en stroomuitval is helaas heel reëel aanwezig. Daarop voorbereid te zijn is verstandig. Uiteraard met de hoop dat het niet gebeurd.
Maar nu dus graag jouw antwoord en onderbouwing op mijn vraag aan jou: wat is de reden voor jou om het niet te doen?
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die kansen zijn altijd aanwezig. Dus dan had je het allang moeten hebben
Ohquote:Op maandag 22 december 2025 13:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mijn noodpakket is gereed. Niet bij mij aanbellen als het misgaat
Waarom geef je nog steeds geen antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 22 december 2025 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Die kansen zijn altijd aanwezig. Dus dan had je het allang moeten hebben
Begrijpelijk dat je niet gelooft in domme bangmakerij.quote:Op maandag 22 december 2025 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
Reden om het niet te doen is simpel, ik geloof niet in die domme bangmakerij
Je hebt zeker ook geen enkele verzekering?quote:Op maandag 22 december 2025 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
De reëele dreiging noem jij domme bangmakerij?quote:Op maandag 22 december 2025 17:23 schreef MMaRsu het volgende:
Prima tochquote:Op maandag 22 december 2025 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De reëele dreiging noem jij domme bangmakerij?
Ik denk dat het niet serieus nemen eerder heel erg dom is.
Reëele dreiging?quote:Op maandag 22 december 2025 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De reëele dreiging noem jij domme bangmakerij?
Ik denk dat het niet serieus nemen eerder heel erg dom is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |