Zomerbiatlon is er ook nogquote:Op zondag 22 maart 2026 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Nou dat was het dan voor dit seizoen. Het wordt weer afkicken![]()
Tot 26 november
Late reactie maar ik heb rond gevraagd maar de vraag is groter dan het aanbod dus flinke wachtlijsten.quote:Op zondag 28 december 2025 15:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wellicht dat @:winterstorm666 je daarvoor wel van wat informatie kan voorzien
Heel mooi. Zitten er niet op te wachten dat ze elkaar gaan beschieten op de baan.quote:
Ik zou denk ik voor die groene N4/5/6 gaan, dan sta je zo te zien wat rechter achter de schietbaan. Schietbaan vanaf de zijkant is wat lastiger te volgen tenzij je naar een scherm kijktquote:Op zaterdag 26 september 2026 08:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
We willen naar Biatlon auf Schalke. Waar zouden jullie gaan zitten? We zitten aan groene of oranje plaatsen te denken.
[ afbeelding ]
Goede tip, denk dat we dit doenquote:Op zaterdag 26 september 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor die groene N4/5/6 gaan, dan sta je zo te zien wat rechter achter de schietbaan. Schietbaan vanaf de zijkant is wat lastiger te volgen tenzij je naar een scherm kijkt
Is de afstand dan niet wat ver om het goed te zien? Hoewel de schietbaan een stuk minder groot lijkt dan bij een normale wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 september 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor die groene N4/5/6 gaan, dan sta je zo te zien wat rechter achter de schietbaan. Schietbaan vanaf de zijkant is wat lastiger te volgen tenzij je naar een scherm kijkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |