Nelly Frijda leeft toch nog?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:12 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Eerst ma flodder, nu weer een icoon
Rip 🙏
Verzonnen verhaal, niemand drinkt whiskey op een terrasquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:17 schreef quo_ het volgende:
De leeftijd van 76 jaar is niet heel oud, maar je laatste dag zo beleven is ook wel wat waard.
[ x ]
https://x.com/holt_viola93932/status/1986477685791457524
[..]
De maker en de verkoper van de whisky waren gevaccineerd, dat heeft haar de das omgedaan natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:25 schreef Evangelion het volgende:
viola met 1 whiskeytje op het terras
leest op nu.nl dat ze niet meer in leven was
Ze verzon wel meer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:16 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Verzonnen verhaal, niemand drinkt whiskey op een terras
Vroeger ook hoor. Alleen nu hebben we internet met users in de leeftijd dat ze deze bejaarden mee hebben gemaakt tijdens hun bloei-periode.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:12 schreef Stepperoller het volgende:
Tegenwoordig overlijdt er bijna elke week wel een bekende bejaarde.
Moet bij de Peer Gynt suite toch gelijk aan Finkers denken: ‘Ik had in Duitsland een act waarbij ik de Peer Gynt-suite van Grieg draaide. Omdat dat een lang stuk was, wist ik niet - zal ik de hele suite draaien of een deel? Dus ik vraag aan die Duitsers: "Wollt ihr ein kleines Stückchen oder wollt ihr den totalen Grieg?"’quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:17 schreef quo_ het volgende:
De leeftijd van 76 jaar is niet heel oud, maar je laatste dag zo beleven is ook wel wat waard.
[ x ]
https://x.com/holt_viola93932/status/1986477685791457524
[..]
Dat was dus tegen verwachting, zie de laatste regels van dit bericht (voor een vermelding op de NOS-site was ze iig goed genoeg):quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Ze moet met haar wappie-uitspraken wel veel kwaad bloed gezet hebben bij de NPO, het journaal besteedt helemaal geen aandacht aan het overlijden van zo'n voormalig tv icoon.
quote:Met ouder worden leek Holt weinig moeite te hebben. "Ik doe alles wat God heeft verboden; morgen kan het afgelopen zijn", stelde ze vorig jaar in een interview met Privé. "Nou ja, dat is dan ook niet erg. Mijn naam komt toch wel op het journaal en meer wil ik niet."
Waarom denk je dat de meeste mensen dat niet zo'n betrouwbare bron vinden?quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:28 schreef Evangelion het volgende:
Viola Holt, Gideon en Lidewij over WEF-leaks, #FreeRoss, crypto, Greenpeace en abortus
Bekijk deze YouTube-video
"kinderen van 3 - 4 jaar krijgen nu al seksles op school !!!!!111"
Ik snap niet dat tong hier fan van is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |