Hij wil net iets teveel ja. Niet dat ik hem voorheen zo briljant vond, maar vorig jaar vond ik het hem nog wel prima doen. Maar nu is het een beetje overacting.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorwald begint zich een beetje te manifesteren als het debiele broertje van Frank van 't Hof
Je moet het in je hebben. En dit soort acts werken misschien nog in het laatste uur van het jaar, maar tijdens de vrimibo in november, neequote:Op vrijdag 7 november 2025 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wil net iets teveel ja. Niet dat ik hem voorheen zo briljant vond, maar vorig jaar vond ik het hem nog wel prima doen. Maar nu is het een beetje overacting.
Eens. Er zijn er genoeg bij wie het wel past en die kunnen het dan ook doen. Maar zodra DJ'S het gaan doen die zelf niet zo zijn zich zo gaan proberen te gedragen dan oogt het al vrij snel nep.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet het in je hebben. En dit soort acts werken misschien nog in het laatste uur van het jaar, maar tijdens de vrimibo in november, nee
Jim Voormand.quote:
Tim ....quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:31 schreef Redefine het volgende:
Jim probeert het, maar het is geen Tim.
Absoluutquote:
Schijnt de favoriet te zijn van een lijstjesmaker hier. Geen idee wie.quote:
Tim wist hier meestal wel raad meequote:
Die had hier twee jaar geleden een mooie intro voor ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tim wist hier meestal wel raad mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |