Wilde plannen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu nog geen zin haha en moet nog even dingen doen in huis.
krijg je over 2 maanden allemaal weer terugquote:
Die worden opgeslagen in het magazijnquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg je over 2 maanden allemaal weer terug
En volgend jaar weer muntjes vangen voor dezelfde troepquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die worden opgeslagen in het magazijn
Ik ben een tikkeltje jaloers; weekend begint straks met een knipbeurt, vanavond concert, zondag een feestje. En dan tussendoor nog de reguliere weekenddingen als sporten, boodschappen etc. Nu al toe aan volgend weekend.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit weekend echt bijzonder weinig doen juist.
Krijg meteen zin in een dutje als ik dit lees.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een tikkeltje jaloers; weekend begint straks met een knipbeurt, vanavond concert, zondag een feestje. En dan tussendoor nog de reguliere weekenddingen als sporten, boodschappen etc. Nu al toe aan volgend weekend.
Ik lig al op bedquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg meteen zin in een dutje als ik dit lees.
Lekker maar ik ga het niet doen vandaag want dan slaap ik vannacht ook iets beter.quote:
Ik moet nodig wat schoonmaakdingen doen in huis.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
Ik ga dit weekend echt bijzonder weinig doen juist.
Ik ben al wel aan de vrijmibo begonnen achter m'n bureau. Maar over een half uurtje pas weekend voor mij vriendje.quote:
Pcies, er komt geen einde aanquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En volgend jaar weer muntjes vangen voor dezelfde troep
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin wel meteen te gapen dus bedankt he.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een tikkeltje jaloers; weekend begint straks met een knipbeurt, vanavond concert, zondag een feestje. En dan tussendoor nog de reguliere weekenddingen als sporten, boodschappen etc. Nu al toe aan volgend weekend.
Eten is wel een terugkerend item in je bezigheden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vandaag pasfoto’s laten maken, in de stad gelunched, morgen griepprik en in de middag bezoek, zondagochtend denk ik sporten en daarna lunchen met vrienden en dan is het weekend alweer voorbij. Volgende week zaterdag heb ik een lege dag
Dat is ook een terugkerend thema in mijn weekend.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eten is wel een terugkerend item in je bezigheden.Goed weekend alvast.
niet alleen in mijn weekendquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook een terugkerend thema in mijn weekend.
Wat ga je allemaal eten dan dit weekend?quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook een terugkerend thema in mijn weekend.
Ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal eten dan dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |