Vond het al zo raar dat m'n telefoon een spatie tussen over en leiden had geplaatstquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gaat het beter als je bij de OVERLIJDENS kijkt. Oelewapper.
Denk dat er nu collectief vraagtekens bij deze post worden geplaatstquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:29 schreef DenzelW het volgende:
Wat een gezelligheid hier. Ik begon een beetje de indruk te krijgen dat deze website alleen maar uit rare snuiters bestond en vooral uit heel veel negativiteit.
Wij zijn hele normale mensen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:29 schreef DenzelW het volgende:
Wat een gezelligheid hier. Ik begon een beetje de indruk te krijgen dat deze website alleen maar uit rare snuiters bestond en vooral uit heel veel negativiteit.
Oh, moesten we de schein ophouden ja?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij zijn hele normale mensen hoor
Ow, ik bedoelde er niks verkeerds mee hoor. Ik was/ben alleen op zoek naar een online plekje waar ik af en toe dingen van me af kan schrijven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat er nu collectief vraagtekens bij deze post worden geplaatst
Niets dan rare snuiters hier
Je sarcasmemeter is stukquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, moesten we de schein ophouden ja?
ohquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik speelde het spelletje gewoon mee
De truc is gewoon mee praten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:34 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde er niks verkeerds mee hoor. Ik was/ben alleen op zoek naar een online plekje waar ik af en toe dingen van me af kan schrijven.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:34 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde er niks verkeerds mee hoor. Ik was/ben alleen op zoek naar een online plekje waar ik af en toe dingen van me af kan schrijven.
Probeer R&Pquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:34 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Niet alleen zware zaken ofzo hoor, ook gewoon een beetje alledaags kletsen. Maar dit is een besloten groep?quote:
Zou ik je trouwens mogen vragen hoe je zo'n avater maakt? Dat lijkt me wel leuk namelijk, maar ik weet niet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet
Als je goed uitkijkt voor @:dud0r komt het vast wel goed
Nee hoor. Sommige mensen vinden nieuwe mensen een beetje eng, maar komt vast helemaal goed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:48 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Niet alleen zware zaken ofzo hoor, ook gewoon een beetje alledaags kletsen. Maar dit is een besloten groep?
Sorry voor de vraag hoor, maar ik wil niemand tegen het hoofd stoten enzoquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige mensen vinden nieuwe mensen een beetje eng, maar komt vast helemaal goed.
Flesj de komende dagen maar even in de bench laten zodat hij kan wennen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee hoor. Sommige mensen vinden nieuwe mensen een beetje eng, maar komt vast helemaal goed.
Nee hoor, maar het is 80% geouwehoer.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:48 schreef DenzelW het volgende:
[..]
Niet alleen zware zaken ofzo hoor, ook gewoon een beetje alledaags kletsen. Maar dit is een besloten groep?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
We zijn hier een perfecte dwarsdoorsnede van de samenleving.
Hebben jullie je lolbroek aan vandaag ofzo?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is 80% geouwehoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |