Ik vond daar nooit wat aan. Maar kenb'm wel qua naam.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen oud.
Blijkbaar kent niemand hier ook Jerry Springer
#viesdikquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet
ik wel.
ik begon de ochtend met pindarotsjes vandaag
Toch wel een teken dat je oud begint te worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:29 schreef dud0r het volgende:
Mijn jongere collega's weten het ook niet
Die show was legendarisch.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen oud.
Stevequote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen oud.
Toen Joost Prinsen dood was. Had ik ook een collega die hem niet kende en die is ouder dan ik.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel een teken dat je oud begint te worden.
Die is niet geciviliseerd genoeg.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen Joost Prinsen dood was. Had ik ook een collega die hem niet kende en die is ouder dan ik.
In een WA groep waarin ik zit ook iemand. Zij is 50 en wist echt niet wie Joost Prinsen is/wasquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen Joost Prinsen dood was. Had ik ook een collega die hem niet kende en die is ouder dan ik.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In een WA groep waarin ik zit ook iemand. Zij is 50 en wist echt niet wie Joost Prinsen is/was
quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is niet geciviliseerd genoeg.
Immer.quote:
Over de helft heen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel een teken dat je oud begint te worden.
Ja sorry die kende ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien gaat het beter als je bij de OVERLIJDENS kijkt. Oelewapper.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
De enige die ik wel ken van de recente overleidingsberichten was fake news
Vond het al zo raar dat m'n telefoon een spatie tussen over en leiden had geplaatstquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gaat het beter als je bij de OVERLIJDENS kijkt. Oelewapper.
Denk dat er nu collectief vraagtekens bij deze post worden geplaatstquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:29 schreef DenzelW het volgende:
Wat een gezelligheid hier. Ik begon een beetje de indruk te krijgen dat deze website alleen maar uit rare snuiters bestond en vooral uit heel veel negativiteit.
Wij zijn hele normale mensen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:29 schreef DenzelW het volgende:
Wat een gezelligheid hier. Ik begon een beetje de indruk te krijgen dat deze website alleen maar uit rare snuiters bestond en vooral uit heel veel negativiteit.
Oh, moesten we de schein ophouden ja?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij zijn hele normale mensen hoor
Ow, ik bedoelde er niks verkeerds mee hoor. Ik was/ben alleen op zoek naar een online plekje waar ik af en toe dingen van me af kan schrijven.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat er nu collectief vraagtekens bij deze post worden geplaatst
Niets dan rare snuiters hier
Je sarcasmemeter is stukquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, moesten we de schein ophouden ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |