Ja, weer een 'wie?'...quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
AaahNWS / Oud-presentatrice Viola Holt (76) overleden
Serieus?quote:
quote:
Nattekat kent alleen maar Tiktok mensen denk ikquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet dat je net uit de luiers bent maar man man man. Kan toch niet Viola Holt niet kennen.
enzoknol is vast zijn favorietquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat kent alleen maar Tiktok mensen denk ik
Neequote:Op vrijdag 7 november 2025 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zondag geen kilo's chocopinda's besteld?
Waarom nietquote:
ik dacht dat die al dood wasquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
AaahNWS / Oud-presentatrice Viola Holt (76) overleden
Ik kijk het Perfecte plaatje (van gisteren moet ik trouwens ook nog terugkijken). En daar doet ook zo'n meisje aan mee en die kende geen van de andere deelnemers.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet dat je net uit de luiers bent maar man man man. Kan toch niet Viola Holt niet kennen.
Nou ja, ik ken al die influencers en ook nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk het Perfecte plaatje (van gisteren moet ik trouwens ook nog terugkijken). En daar doet ook zo'n meisje aan mee en die kende geen van de andere deelnemers.
dat is wat onhandigquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant had een aansluiting proberen te maken van de salariskosten en had op een bepaald grootboek een verschil. Ik dat verschil gezocht en gevonden. Vervolgens was er nog een verschil van 1,2 miljoen. Ik zoeken waar dat verschil in zit. Alle verschillende componenten afgaan, maar die stonden allemaal goed. En toen opeens zag ik het. De formule was niet tot de laatste regel doorgetrokken.
666quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Geert kijk eens dom
Ja ho maar
Dat snap ik. Haar kende ik ook niet. Maar dat ze een Catherine Keyl, Caroline Tensen niet kent.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken al die influencers en ook niet
Probeert hij nou een Trumpie te doen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Geert kijk eens dom
Ja ho maar
Iedereen oud.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat snap ik. Haar kende ik ook niet. Maar dat ze een Catherine Keyl, Caroline Tensen niet kent.
Ik weet het. Ik ben ook oud aan het worden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |